Zdravim všechny,
zajímalo by mě jestli si už někdo objednával lazené svody nebo jiné než originál a jak to dopadlo? Já mám originály, které už jsou svařované ale opět praskly. Originály si můžu sehnat z vrakoviště,ale měl bych zájem o nějaké lazené, popřípadě komplet lazený výfukový systém
Jestli chceš kupovat svody, tak by to chtělo udělat už komplet celý výfukový systém. To znamená : Svody, sportovní kat (bez katu bych jezdit nedoporučoval, smrad hroznej, emise na technické neprojdeš, víc to kouří), a komplet celé výfukové potrubí až ke koncovkám, včetně jich. Výhoda je samozřejmě daleko lepší výplach výfukových plynů, hezčí zvuk + potrubí by mělo vydržet hoooodně dlouho. Má to ovšem jednu, dvě vady, na které je třeba dávat pozor. Těmi jsou tloušťka svodů (každý nerez pracuje a stává se, že koupíš nějaké svody, které popraskají, protože jim prostě ublíží jejich vlastní ochlazování po vypnutí motoru, řešení jsou dvě : koupit speciální tepelnou pásku na svody a tou je omotat - výborné řešení, snížíš tím samozřejmě kromě ochrany svodů i teplotu v motorovém prostoru. Druhé : Po každé jízdě nechat motor na volnoběh tak 3 min, aby se to trošku uklidnilo, zchladilo a pak jej teprve vypnout, což je dost otravující) a tloušťka a zpracování nerezového výfuk.potrubí. Chce to výborný matroš s pořádnou stěnou. Aby se ti pak nestalo, že přejedeš kaluž a tvůj nový výfukový systém ti popraská...
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus