Problem s CRDi

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Odpovědět
DusanH
*
Příspěvky: 21
Registrován: 24 říj 2005, 12:19
Bydliště: HO

Problem s CRDi

Příspěvek od DusanH »

Ahoj lidi, mam problem. Na Elantre 2001 2.0 CRDi mi pri volnobehu a studenem motoru slysitelne (zvenku) klepe jeden valec. Nekolikrat jsem to v servise reklamoval, vzdy s negativnim vysledkem (= rikali, ze je to OK). Nedalo mi to a nechal jsem si promerit vstriky v BOSH servisu a korekcni mnozstvi mi vyslo takhle: 5.26, 2.47, 7.82, 30.58. Podle slov technika od Boshe je maximalni rozdil mezi valci 2.0, tedy neni tam zadna kombinace, ktera je v toleranci. A ted bacha: V autorizovanem servisu mi po tydennim hrabani se v aute rekli, ze je vsechno v poradku. Auto je v zaruce (prodano 26.6.2003) a mam dojem, ze servis hraje na cas, protoze zaruka konci za par tydnu.
Muze mi nekdo, prosim, vysvetlit, co s tim mam ted delat? Co vlastne znamena "korekcni mnozstvi". A kolik stoji (asi) vstriky, nebo co je tam vlastne spatne?
Diky vsem za odpoved.
Dnes si pro to auto jedu do servisu a doufam, ze nebudou chtit zaplatit za neopravenou reklamaci...
Reklama
 

Felotron

Příspěvek od Felotron »

Zkus jiny servis. Nic lepsiho me nenapada...
DusanH
*
Příspěvky: 21
Registrován: 24 říj 2005, 12:19
Bydliště: HO

Příspěvek od DusanH »

Jasne, to budu muset. Dik za odpoved.
Hyundai Elantra 2.0 CRDi 2001
Renault Clio 1.2i 1984
Skoda MB-1000 DeLuxe 1967
DusanH
*
Příspěvky: 21
Registrován: 24 říj 2005, 12:19
Bydliště: HO

Příspěvek od DusanH »

Jsem zpet ze servisu. Ridici jednotka vyrobena do roku 200x (udajne) spatne hlasi prepadove mnozstvi. Tomu verim, protoze ty dva vstriky byly viditelne novejsi (nebo alespon jine) a diagnostika hlasi porad ty same, silene, udaje. Provedli mereni prepadoveho mnozstvi jednoduchou metodou - do lahvicek a to bylo OK. Verim tomu, protoze se chystal mereni zopakovat a uz to zacinal, kdyz jsem ho zastavil. Takze bacha na to, diagnostika prepadoveho mnozstvi elektronicky u Elantry 2001 je (asi) kravina. Vice ukaze mereni spotreby, takze asi za tyden sem dam update.
Vymena vstriku byla na zaruku, motor ma o poznani klidnejsi chod.
Hyundai Elantra 2.0 CRDi 2001
Renault Clio 1.2i 1984
Skoda MB-1000 DeLuxe 1967
Felotron

Příspěvek od Felotron »

tak drzim palce!
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

DusanH píše:Jsem zpet ze servisu. Ridici jednotka vyrobena do roku 200x (udajne) spatne hlasi prepadove mnozstvi. Tomu verim, protoze ty dva vstriky byly viditelne novejsi (nebo alespon jine) a diagnostika hlasi porad ty same, silene, udaje. Provedli mereni prepadoveho mnozstvi jednoduchou metodou - do lahvicek a to bylo OK. Verim tomu, protoze se chystal mereni zopakovat a uz to zacinal, kdyz jsem ho zastavil. Takze bacha na to, diagnostika prepadoveho mnozstvi elektronicky u Elantry 2001 je (asi) kravina. Vice ukaze mereni spotreby, takze asi za tyden sem dam update.
Vymena vstriku byla na zaruku, motor ma o poznani klidnejsi chod.
Stává se to i u jiných značek :? Nedávno jsem řešil Citroena C2 1.4Hdi
propálený ventily!! :shock: Pro Mě jako šok!! U Wv-éček a jejich sesterských značek nepřekvapí většinou propálený píst prvního válce!! :evil: No jono nic není dokonalý!! :roll: :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

DusanH píše:Jsem zpet ze servisu. Ridici jednotka vyrobena do roku 200x (udajne) spatne hlasi prepadove mnozstvi. Tomu verim, protoze ty dva vstriky byly viditelne novejsi (nebo alespon jine) a diagnostika hlasi porad ty same, silene, udaje. Provedli mereni prepadoveho mnozstvi jednoduchou metodou - do lahvicek a to bylo OK. Verim tomu, protoze se chystal mereni zopakovat a uz to zacinal, kdyz jsem ho zastavil. Takze bacha na to, diagnostika prepadoveho mnozstvi elektronicky u Elantry 2001 je (asi) kravina. Vice ukaze mereni spotreby, takze asi za tyden sem dam update.
Vymena vstriku byla na zaruku, motor ma o poznani klidnejsi chod.
Stává se to i u jiných značek :? Nedávno jsem řešil Citroena C2 1.4Hdi
propálený ventily!! :shock: Pro Mě jako šok!! U Wv-éček a jejich sesterských značek nepřekvapí většinou propálený píst prvního válce!! :evil: No jono nic není dokonalý!! :roll: :wink:
P.s To jsi na tom ještě dobře!! :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
DusanH
*
Příspěvky: 21
Registrován: 24 říj 2005, 12:19
Bydliště: HO

Spotreba

Příspěvek od DusanH »

Jak jsem slibil, davam update se spotrebou: 6.25 po dalnici (130-140) s klimou, to je OK. Po okreskach bude jeste nizsi, jsem spokojen. Takze oprava prece jen pomohla.
Hyundai Elantra 2.0 CRDi 2001
Renault Clio 1.2i 1984
Skoda MB-1000 DeLuxe 1967
Uživatelský avatar
Strejcek
*
Příspěvky: 26
Registrován: 05 úno 2006, 18:30
Bydliště: Litoměřicko

Re: Spotreba

Příspěvek od Strejcek »

DusanH píše:Jak jsem slibil, davam update se spotrebou: 6.25 po dalnici (130-140) s klimou, to je OK. Po okreskach bude jeste nizsi, jsem spokojen. Takze oprava prece jen pomohla.
Ahoj mám Elantru stejného data výroby 2001. Protože se s ní teprve seznamuji (asi 600km) za pár dnů zajímala by mne tvoje zkušenost ze spotřebou podle stylu jízdy a vůbec jaké máš zkušenosti s tvoji Elantrou.
Elantra 2.0 CRDi 16V 2001
dříve - Forman - LPG
DusanH
*
Příspěvky: 21
Registrován: 24 říj 2005, 12:19
Bydliště: HO

Re: Spotreba

Příspěvek od DusanH »

Koupil jsem ji s 37 tis km, ted mam asi 98 tis, na podzim to bude 3 roky. Jezdim denne asi 150 km. I navzdory vyse popsanemu problemu jsem velmi spokojen. Mrkni na http://pandora.idnes.cz/conference/hyundai - to je jiz mrtve forum, kde sahodlouze popisuji sve zkusenosti.
Jsou borsci, co s ni dlouhodobe jezdi za 5.7 l/100 km. Me se to sice parkrat (opravdu asi 2x) podarilo, ale nedokazu to "planovite" - jezdim za 6.0 l/100km. Pri jizde po dalnici spotreba ponekud vzroste, velmi zalezi na stylu jizdy. Maximum co jsem mel je asi 7.6 l/100 km, to ale motor nebyl v poradku.
Strucne - spokojenost maximalni: servisni naklady dost nizsi nez jsem cekal, spotreba vyborna, jizdni vlastnosti vyborne, pohodli vyborne (prvni auto, kde me neboli zada). Myslel jsem si, ze ma nepresne razeni, ale pak jsem ridil Oct II a zmenil nazor. Jediny problem je v tom, ze jakmile nervik v Oct/Golfu zjisti, ze pred nim jede Hyundai, proste musi prejdet, ale neni problem jim ujet. Kukni na tu Pandoru, tam zjistis "vsechno".
Hyundai Elantra 2.0 CRDi 2001
Renault Clio 1.2i 1984
Skoda MB-1000 DeLuxe 1967
Uživatelský avatar
Strejcek
*
Příspěvky: 26
Registrován: 05 úno 2006, 18:30
Bydliště: Litoměřicko

Díky

Příspěvek od Strejcek »

Díky za tip hned si to projdu.
Elantra 2.0 CRDi 16V 2001
dříve - Forman - LPG
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Motory“