řídící jednotka A.E.B 2001 NC
reduktor Tamsetto AT 09 Alaska 100kW
vstřiky Valtek 34
od 21.12 2011 vstřiky A.E.B. AEBINJ mod. R4S
svíčky originální NGK LZKR6B-10E M12x26,5mm odtrh upraven na 0,75
nádrž toroid místo rezervy 54 litrů 630x220, polmoCon DZT-P1 nad nádrží pod platem v horní poloze je upevněna originál dojezdovka
multiventil Tomasetto AT02 D11-385 220/225 - 30st.
bez přimazávání Flash Lube, s přístřikem benzínu od 3700 ot.min
plnící otvor vlevo vzadu dole, není při běžném pohledu vůbec vidět, hůře se připojuje pistole, je v plastu nárazníku což může v zimě být problém??? plánuji držák vlastní konstrukce ...
ovládací čudlík v poličce hned nad řadící pákou
cena 28,000,-
Vše funguje OK, prozatím orientační spotřeba při běžné jízdě v mezích rychlostních limitů 50-90-130-140
 cca 8,75.
 cca 8,75.

 servise? taky nad tím dost uvažuju... a pro porovnání, jaká byla spotřeba na benál?
  servise? taky nad tím dost uvažuju... a pro porovnání, jaká byla spotřeba na benál?


 ) podpálení ventilů hrozí při chudé směsi, takže leda jako pojistka, kdyby reduktor nestíhal dodávat dostatek plynu při vyšších otáčkách? Ale já nemám problém dlouhodobě jet při 5500-6000ot aniž by to cucalo benzin.
 ) podpálení ventilů hrozí při chudé směsi, takže leda jako pojistka, kdyby reduktor nestíhal dodávat dostatek plynu při vyšších otáčkách? Ale já nemám problém dlouhodobě jet při 5500-6000ot aniž by to cucalo benzin. 
  
  
