Ahojte mám dotaz má tenhle motor 114kw VGT žhaviče .. ,zdá se mi že to v - teplotách déle točí než chytne... ptám se proto že jsem někde slyšel že to klasické žavící svíčky nemá?? Tak jsem sundal dekly z motoru a nenašel jsem je?? Leda že by byly někde sifistikovaně schovány .Ale vedle vstřiků na ventilovém víku jsem našel nějaké blbosti s kterými se točí do polohy. zavřeno otevřeno
Žhaviče máš ze zadní strany motoru, přístup katastrofální, vem si zrcádko, podívej se a uvidíš. Já jsem si je měnil loni a už bych to nechtěl dělat znova. Neboj každej diesel má zhaviče, jen je najít
I30 1,6CVVT kombi 06/2013
New Santa fe 2006, 2,2CRDi ELEGANCE
Santík píše:Žhaviče máš ze zadní strany motoru, přístup katastrofální, vem si zrcádko, podívej se a uvidíš. Já jsem si je měnil loni a už bych to nechtěl dělat znova. Neboj každej diesel má zhaviče, jen je najít
Zlatý Peugeoty co jsem mněl Tam jsou hned na ráně a ty kdesi v p°deli
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
No ted jsem se vrátil z venku a měl jsem to rozdělané... za ty hžaviče fakt někomu nakopat do řiti to je fakt dílo!! Saozřejmě všechny 4 jsou k.o. Už jsem si fakt myslel že jsem se zbláznil hledám a žhaviče nikde... tak hluko do zadu mě napadlo se podívat až po prvním neůspěšném pokusu... Jak by řekli u audi náskok díky technice...co by řekli u hyundaje...
Další věc která mě u toho auta sere je osvícení displaye klimy a radia..nevím jestli to nejde mjenom mně ale normálně když to ztlumím na minimum tak to pořád září jak jaderný reaktor a člověk je z toho slepý,, normalně je to auto manželky, ale já si to ted pučil do Italie a musel jsem přes ty displaye hodit kapesník... fakt origo řešení Ale jinak v poho jinak je to dobrá kára