pred nejakým časom som mal problém s brzdami. Už som najazdil asi 4 500 km a je to OK. Ale keďže môj problém s brzdami trval dlhšie, teraz zo zotrvačnosti kontrolujem zadné bubny, či nehrejú. Zistil som, že PZ bubon býva teplejší ako ĽZ bubon. Predpokladám, že asi PZ strana brzdí viac ako ĽZ. V Škodovke boli samonastavovacie zariadenia, ktoré nastavovali rozpätie brzdových čelustí. V mojom Accente mám tiež zariadenie na nastavenie čelustí, ale je tam ozubené kolečko so západkou a neviem či sa jedná o samonastavovacie zariadenie . V minulosti keď mi nebrdila ručná brzda, zistil som, že piestik na ĽZ strane je menej vysunutý ako ten na PZ strane. Ručne som ich nastavil na zhruba rovnaké hodnoty a hľa, ručná brzda začala brzdiť. Viete mi niekto poradiť, či je toto samonastavovací sytém, alebo to mám zase nastaviť ručne? Po mojich skúsenostiach s brzdami by som si nerád vyrobil ďalší zbytočný problém.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)