Getz - cvakání motoru při nižších otáčkách bez plynu

Moderátoři: vipe, Moderátoři

Odpovědět
Paul_Getz
Příspěvky: 6
Registrován: 22 kvě 2012, 16:07

Getz - cvakání motoru při nižších otáčkách bez plynu

Příspěvek od Paul_Getz »

Ahoj,

mám takový, nevím jestli přímo problém. Koupil jsem hyundai getz 1,3 rv 2005 najeto 80000, loni měněny rozvody (v 72000). Ted v pátek mi kamarád v servisu měnil olej (5w40 mogul extreme)s filtrem, vzduchový filtr, brzdový desky. Předevčírem jsem postřehl, že když jedu po městě a dobržduju motorem na dvojku tak to při určitých otáčkách začne jakoby cvakat (jakmile přidám plyn tak cvakání utichne) Možná to může souviset i s kontrolkou check, která se mi rozsvítila asi před 100km. Řešil jsem jí už dvakrát, nejdřív to byla přerušovaná závada "účinnost katalyzátoru je pod prhovou hodnotou", podruhé už to byla závada trvalá. Kamarád mi ty chyby smazal s tím, že pokud auto jinak jede v pohodě tak to nemá cenu do STK řešit.

Nejsem žádnej odborník a možná to moc řeším, ale budu rád za každý názor..
Reklama
 

Uživatelský avatar
XMira
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 23 lis 2005, 10:11
Bydliště: CB

Re: Getz - cvakání motoru při nižších otáčkách bez plynu

Příspěvek od XMira »

To mi silně připomíná Big Bang Theory - jak Sheldon upozornil Penny na svítící kontrolku "Check engine". Odpověděla mu, že to ví a že ji bude muset přelepit, aby nebyla vidět.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Uživatelský avatar
mario_liptov
*
Příspěvky: 71
Registrován: 20 bře 2006, 14:03
Bydliště: Liptov Slovensko

Re: Getz - cvakání motoru při nižších otáčkách bez plynu

Příspěvek od mario_liptov »

Podla mna ti klepu ventily, lebo nie su dobre premazane. Mne toto robi pri rannom starte, ked je olej steceny do olejovej vane a chvilu trva kym cerpadlo vsade natiahne olej.
Problem so spotrebou vyrieseny. Stal som sa majitelom novuckeho PEUGEOT 2008...

5.9l/100km
Odpovědět