Hyundai i40 - Útok na prémiovou třídu!

Evropský nástupce Sonaty

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Rexton666
*
Příspěvky: 20
Registrován: 10 zář 2012, 15:05

Hyundai i40 - Útok na prémiovou třídu!

Příspěvek od Rexton666 »

Snad se tady opět nezvedne vlna odporu. Vyzkoušeli jsme novou i40 v karoserii sedan. Naftová sedmnáctistovka se jeví jako ideální motor!

Test zde: http://www.autozine.cz/test-hyundai-i40 ... ainstream/
Reklama
 

zulyk
**
Příspěvky: 329
Registrován: 31 srp 2010, 07:57
Bydliště: VT

Re: Hyundai i40 - Útok na prémiovou třídu!

Příspěvek od zulyk »

co je pravdy na tom, ze udajne sa pod kapotu nevojde vacsi dieselovy motor ako 1,7 ? ma niekto nejake info?
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
Rexton666
*
Příspěvky: 20
Registrován: 10 zář 2012, 15:05

Re: Hyundai i40 - Útok na prémiovou třídu!

Příspěvek od Rexton666 »

Osobně jsem o tom nic neslyšel, ale pokusím se zjistit víc. Stejně si ale myslím, že by většina lidí sáhla spíše po 100 kW 1,7 než po 110kW dvoulitru CRDi už z hlediska pojištění
Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai i40 - Útok na prémiovou třídu!

Příspěvek od FISHkaa »

napsat že 1,7 je ideální motor pro auto téhle kategorie je dost úlet ne? Minimálně fleet zákazníci požadují dvoulitrový obsah pro tuto kategorii... V 1,7 sem jel a žádná bomba teda...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Rexton666
*
Příspěvky: 20
Registrován: 10 zář 2012, 15:05

Re: Hyundai i40 - Útok na prémiovou třídu!

Příspěvek od Rexton666 »

Ano, ale pokud je mezi oběma motory rozdíl 10 kW, které člověk prakticky vůbec nepozná (ještě k tomu při spojení s automatem), taky bych volil slabší verzi. On ani ten dvoulitr není žádná sláva a kdo chce pořádnou dynamiku, jsem do GDI se 132 kW.
Uživatelský avatar
kubad
**
Příspěvky: 221
Registrován: 05 srp 2010, 08:10
Bydliště: Jižní Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai i40 - Útok na prémiovou třídu!

Příspěvek od kubad »

bych řekl že podle počtu prodaných kusů se o moc velký útok nejedná :^o kde asi bude problém???
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
Uživatelský avatar
Limitz
******
Příspěvky: 2719
Registrován: 16 dub 2008, 20:27
Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai i40 - Útok na prémiovou třídu!

Příspěvek od Limitz »

velký podíl na prodeji aut téhle třídy mají fleetoví zákazníci a ti se drží zuby nehty už zavedených modelů......
:hyu: Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 :hyu: R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km :D
Limitz89@seznam.cz
Uživatelský avatar
Skyline
****
Příspěvky: 1138
Registrován: 11 pro 2010, 16:48

Re: Hyundai i40 - Útok na prémiovou třídu!

Příspěvek od Skyline »

Problem je ve firmach a ty se musi drzet toho co je jim prikazano u nas musime mit Skodovky vyjimecne WV i kdybych chtel sebevic :hyu: nebo KIU tak neuspeju muzu si teoreticky vybrat mezi Fabii, Roomstrem nebo Octavii a tady´je vyber jednoznacny, kdybych si mohl ´vybirat mezi I30 nebo ceedem pripadne I40 nebo Optimou bylo by to zajimavejsi. Ano 2,0l je ve tride I40 nutnosti jenze i tak by to firemni flotily neoslovilo si myslim.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai i40 - Útok na prémiovou třídu!

Příspěvek od FISHkaa »

Problém je taky v lidech. V nejmenované velké společnosti dal nákup nižšímu management na výběr:
buď výborně vybavené Ceedy nebo Fabia v social edition...

Nyní potkáte desítky stříbrných Fabií... :-D
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Odpovědět

Zpět na „i40“