
ty ceny nejsou zas až tak nízký, ale to se asi ani nečeká, každopádně se mi to hodně líbí

http://www.ath-hinsberger.de/tuning_maz ... 8.49295859
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Ano ten, zrovna němci by to nabízeli kdyby to bylo na škodu, ale neberu ti názor, já ho nesdílím, dle mého bude mít auto bez zadního tlumiče hezčí zvuk a i líp pojede.kentanjack píše:Výfuk jako tenhle? odkaz
IMHO je to jen designová ptákovina, která je z pohledu funkce/výkonu akorát tak na škodu. Jsem schopen tenhle názor někdy rozvést, ale na to nemám momentálně čas.
Co se týká spoilerů, tak záleží, kde člověk jezdí, já bych je pravděpodobně brzo urval. Německý silnice jsou krapet jiná třída. To co momentálně řeším, je uskakující zadní náprava. Čekal jsem, že to bude lepší. V US si nadšenci mění tlumiče za KYB Gas-A-Just #554384 s překvapivě excelentními výsledky, bohužel u nás a zřejmě ani jinde v Evropě nejsou k sehnání.
To vím, jako Elantra GT. Nevím ale, jestli tyhle "americký i30" nemají taky zadní nápravu s torzní příčkou, některé fotky tomu nasvědčují.Limitz píše:přesně tak, odskakování zadní nápravy se týká Elantry, která má jednoduchou zadní nápravu
nutno ještě podotknout že v USA se I30 označuje taky jako Elantra
Jsi asi první s tím odskakováním, zkus zajet do servisu třeba není vše OK.kentanjack píše:To vím, jako Elantra GT. Nevím ale, jestli tyhle "americký i30" nemají taky zadní nápravu s torzní příčkou, některé fotky tomu nasvědčují.Limitz píše:přesně tak, odskakování zadní nápravy se týká Elantry, která má jednoduchou zadní nápravu
nutno ještě podotknout že v USA se I30 označuje taky jako Elantra
Ne, vážně, při rychlejším přejezdu nerovností do zatáček je to fakt citelný. S ix20 jsem jel, takže vím, že to bylo o poznání horší. Čekal jsem ale, že v i30 to bude zcela eliminováno, a ono jaksi ne. Při rychlejší jízdě do zatáčky a přejezdu nějaké nerovnosti (třeba vystouplejší dilatace na mostě) je to fakt hodně znatelný. Předek sedí, zadek nečekaně uskočí. Mám srovnání třeba s Focusem 2008, kde se nic takového neprojevuje, takže to imho není jen moje doměnka.
Tak bohužel přesně toto chovaní zadní nápravy musím potvrdit též. Rychlejší průjezd zatáčkou na rozbitém záplatovaném asfaltu = ustřelení zadní nápravy s přetáčivým smykem ( povedlo se mi na suché silnici, a to si myslím, že už nejsem žádnej divočák:). Combi verze s 1,6 mpi, 15 kola, 2013.kentanjack píše:To vím, jako Elantra GT. Nevím ale, jestli tyhle "americký i30" nemají taky zadní nápravu s torzní příčkou, některé fotky tomu nasvědčují.Limitz píše:přesně tak, odskakování zadní nápravy se týká Elantry, která má jednoduchou zadní nápravu
nutno ještě podotknout že v USA se I30 označuje taky jako Elantra
Ne, vážně, při rychlejším přejezdu nerovností do zatáček je to fakt citelný. S ix20 jsem jel, takže vím, že to bylo o poznání horší. Čekal jsem ale, že v i30 to bude zcela eliminováno, a ono jaksi ne. Při rychlejší jízdě do zatáčky a přejezdu nějaké nerovnosti (třeba vystouplejší dilatace na mostě) je to fakt hodně znatelný. Předek sedí, zadek nečekaně uskočí. Mám srovnání třeba s Focusem 2008, kde se nic takového neprojevuje, takže to imho není jen moje doměnka.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |