problém s motorem

Santa Fe druhé generace, 2006 -2012

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
kratein
Příspěvky: 2
Registrován: 08 úno 2012, 21:57

problém s motorem

Příspěvek od kratein »

Mám Santu 2,2 Crdi 114 kW najeto 220 000km a před nedávnem mi začal motor špatně startovat.V zimě to bylo ještě dobrý startoval bez problémů.Teď chytne na dva válce ale nechcípne motor běží na plyn nereaguje,když ho chcípnu a znova nastartuju tak je to stejný.Po chvilce když přidám plyn tak se začne pomalu rozbíhat
až naskočí do otáček pak už jede normálně.Zkoušel jsem různý otáčky vše OK. Dělá to jen občas a to nepravidelně někdy startuje bez problémů týden jindy to udělá 5x za den.Vstřiky byly tak před 5000 km na kontrole na stolici jsou v pořádku.Dnes vyměněn filtr a přidán přípravek na čištění udělalo to zas.Diagnostika neukazuje žádnou závadu.Když se to stane tak je cítit trochu nespálenou naftu.Neví někdo co by to mohlo být už opravdu nevím.
Reklama
 

Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: problém s motorem

Příspěvek od 69pavel »

kratein píše:Mám Santu 2,2 Crdi 114 kW najeto 220 000km a před nedávnem ........................



na jake diagnostice to meris,na originale co pouziva HYUservis???
pises ze jsi delal vstriky,kdes to nechal delat - v servisu Bosh?
budeme predpokladat ze jsou vstriky 100%,zkontroluj kabelaz konektory ke vstrikum,k liste railu,zda neni ohly pin ci oxidace
pak jsi menil pal.filtr mas to dobre ovzdusnene?

na te tvoji diagnostice co jsi meril ti napsalo spravny tlak na liste railu?,podle chovani jak to popisujes to vypada jako by bylo malo tlaku nafty a az to natlakuje tak to pak jede normalne
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
hampejz
Příspěvky: 3
Registrován: 06 led 2014, 08:38

Re: problém s motorem

Příspěvek od hampejz »

Zdravím všechny členy, jsem tady "nový"!

Mám santu 2.2 CRDi 114kw r. 2006. Mám stejný problém se startováním jak bylo přesně popsáno v tomto příspěvku. Škoda, že zde není už psáno, co byla příčina, případně jak byl tento problém vyřešen. Proto bych chtěl poprosit pokud má někdo s tímto problémem nějakou zkušenost, jestli by nevěnoval par minut se svého drahocenného času a népísnul by mi své zkušenosti a rady. Předem děkuji!
waltr1
*
Příspěvky: 41
Registrován: 28 črc 2013, 21:32
Bydliště: ostrava

Re: problém s motorem

Příspěvek od waltr1 »

je to mazecz taky to skoumam diagnostika najde jen maly tlak v rampe ale duvod ne je to asi regulace v cerpadle
hampejz
Příspěvky: 3
Registrován: 06 led 2014, 08:38

Re: problém s motorem

Příspěvek od hampejz »

Tak pánové, taky jsem vyřešil tenhle problém jako "kratein" od něhož jsem se dozvěděl, že vyčistil EGR ventil a problém zmizel. Já jsem navíc vyřadil EGR úplně záslepkou a už mi jde do sání jen "čistý vzduch". Mám Santu r.v. 2006 a řídící jednotka nehlásí, že je ventil vyřazen, takže nepotřebuje další zásah! Všem doporučuji! :hyu: :D/
mirob12
*
Příspěvky: 72
Registrován: 26 bře 2011, 14:33

Re: problém s motorem

Příspěvek od mirob12 »

mohol by si prosím naznačiť tu na obrázku kde si umiestnil tu záslepku EGR a kde si ju zohnal ?
Obrázek
Santa Fé 2,2 CRDi 114kW PREMIUM 2010
hampejz
Příspěvky: 3
Registrován: 06 led 2014, 08:38

Re: problém s motorem

Příspěvek od hampejz »

Dal jsem záslepku místo podložky 10. Obkreslil jsem si jí na 1 mm nerez plech, vystříhnul jsem jí a obrousil do tvaru té původní, vrtnul dírky a hotovo! :D
Odpovědět

Zpět na „SANTA FE II“