1.5Crdi pomaly narast vykonu

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

xyz123
*
Příspěvky: 21
Registrován: 25 pro 2006, 23:51
Kontaktovat uživatele:

1.5Crdi pomaly narast vykonu

Příspěvek od xyz123 »

Zdravim vsetkych. Mam 4 valec r.v. 2007 cca 100tis. Km. Auto po pridani plynu ide pomaly do otacok. Na volnobehu ok ale pri normalnej jazde chyba klasicky tah. Ten prichadza az pri prekroceni 3000-3500 otacok. Stalo sa to z nicoho nic. Uz par krat pred tym sa to stalo ale aj samo preslo po par km. Teraz po 50km stale netaha. Moze to byt pal. Filtrom. Uz je tam cca35000km? Viete poradit co by to mohlo byt? Dakujem!
Hyundai Accent 1.5 CRDi, noble white
Reklama
 

Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: 1.5Crdi pomaly narast vykonu

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Ahoj.
A turbo tahá? Respektive je slyšet?
Mně se taky občas stalo, že vypadlo turbo. Už mi to ale dlooouho neudělalo (ťuk ťuk).
Co jsem se ptal, tak by mohlo být zakarbonované...
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1010
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Re: 1.5Crdi pomaly narast vykonu

Příspěvek od rokolo »

Také bych to viděl na turbo problém...
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Uživatelský avatar
mario74
**
Příspěvky: 362
Registrován: 28 bře 2007, 11:56
Bydliště: Prešov

Re: 1.5Crdi pomaly narast vykonu

Příspěvek od mario74 »

Alebo hadica od turba?
aktualne - Hyundai Accent 1.5CRDi r.v.2007
predany - Hyundai Accent 1.3i GLS 62kW, r.v.96,4dr.
ICQ:258-744-379
Garcia007
**
Příspěvky: 215
Registrován: 15 čer 2009, 08:25
Bydliště: Poprad

Re: 1.5Crdi pomaly narast vykonu

Příspěvek od Garcia007 »

ako sa to da potom riesit ??? ... ja pouzivam do nafty VIF Diesel aditiv odkedy mam auto od 16 tisic - ako letny tak aj zimny ... auto ma 92500 tisic a tiez niekedy rano ked idem do roboty mi pri preradeny z 3 do 4 nechce krutit a potom ked idem dole kopcom tak ako keby sa prebralo a a od 1900 ot./min mi zapne turbo a ten narast vykonu uz je poznat a potom to uz neurobi !!! Neurobi to stale ale zo 2 krat za mesiac to spravi ... sem tam ho aj na dialnici prevetram a aj tak to robi ... NEZNAJU !!! ...
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1010
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Re: 1.5Crdi pomaly narast vykonu

Příspěvek od rokolo »

No nevím, jestli ti někdo bude vědět poradit...ale co to zkusit připojit na diagnostiku, třeba to něco ukáže :idea:
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7910
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.5Crdi pomaly narast vykonu

Příspěvek od Mexican »

urcite diagnostiku - mal som podobny problem par rokov dozadu, bola poskodena podtlakova regulacia VGT. Oprava za asi 50 kc :-)

pomaly narast vykonu moze byt sposobeny aj chybnou funkciou skrtiacej klapky, starym alebo nevhodnym vzduchovym filtrom, vstrekmi. Proste treba ist od veci, ktore clovek moze skontrolovat sam
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Garcia007
**
Příspěvky: 215
Registrován: 15 čer 2009, 08:25
Bydliště: Poprad

Re: 1.5Crdi pomaly narast vykonu

Příspěvek od Garcia007 »

Mexican píše:urcite diagnostiku - mal som podobny problem par rokov dozadu, bola poskodena podtlakova regulacia VGT. Oprava za asi 50 kc :-)

pomaly narast vykonu moze byt sposobeny aj chybnou funkciou skrtiacej klapky, starym alebo nevhodnym vzduchovym filtrom, vstrekmi. Proste treba ist od veci, ktore clovek moze skontrolovat sam

... ako bola poskodena pod. regulacia ... ??? ... hadicka ??? ... suciastka ??? ... ako sa to riesilo urobi si to clovek aj sam ??? ...
Uživatelský avatar
Andy4
***
Příspěvky: 674
Registrován: 31 črc 2006, 18:28
Bydliště: ke/ks

Re: 1.5Crdi pomaly narast vykonu

Příspěvek od Andy4 »

Pozdravujem.
Naše auto posledné roky slúžilo na dennodenný presun v meste z bodu A do B C D E F....... Auto má aktuálne cca 180tis mestských kilometrov. Teraz som do auta sadol po rokoch a všimol som si, že auto má ťah až za hranicou 2000rpm, a ten ťah je len taký vlažný. Matne si pamätám, že auto kedysi akcelerovalo agilnejšie. Motor má po naštartovaní zvuk úplne normálny, v ťahu takisto bez rušivých elementov, turbo v nízkych otáčkach jemne hvízda, v akcelerácii ale motor výrazne dymí na čierno. Autom jazdili posledné roky iba ženy a veľmi pomaly a v tom bude asi problém. Auto sa tankovalo zväčša na slovnafte obyčajnou naftou.

Zajtra sa urobí výmena náplní a filtrov + GO prednej nápravy, lebo je doslova rozje8aná a potom by som motor rád dostal do pôvodnej kondície, alebo sa jej aspoň priblížil. Nechceme do toho vraziť veľa peňazí, pretože auto je už iba záložné, ale musí byť v poriadku.

Čím začať ?
1. prečistenie palivovej sústavy vif, alebo niečo iné? / ocením osobné skúsenosti
2. ako rozbehať VGT?

zatiaľ toľko :)
mx5/swiftsport/santafe/accent
Uživatelský avatar
kyrmon
*****
Příspěvky: 1605
Registrován: 29 bře 2017, 10:54
Bydliště: okolí Kolína

Re: 1.5Crdi pomaly narast vykonu

Příspěvek od kyrmon »

Zdravím,
nechci tě strašit, ale neznamená černý dým při akcelaraci problém se vstřikama? :-k Naftu sice nemám, ale jeden čas jsem zvažoval tdi a právě toto mě odradilo :-k . Každopádně VIFem nic nezkazíš dokonce mám zato, že i ty vstřikovače aspoň trochu vyčistí ;).

Snad to bude nějaká banalita a áca vám bude v rodině ještě dlouho sloužit ;)
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
mikodim
****
Příspěvky: 1350
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: 1.5Crdi pomaly narast vykonu

Příspěvek od mikodim »

VIF neuškodí, vyčistit EGR ventil , skusit dat auto na diagnostiku..
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7910
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.5Crdi pomaly narast vykonu

Příspěvek od Mexican »

podla mna su v haji bud vstreky alebo EGR - mne to pri zahriatom motore a prudkom zosliapnuti akceleratoru zadymi tiez, neobim si iluzie ze u 290 000km su EGR a vstreky ako nove
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
mikodim
****
Příspěvky: 1350
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: 1.5Crdi pomaly narast vykonu

Příspěvek od mikodim »

Mal som prípad, ze chlapik sa stazoval , ze motor nejak nevladze , stupla mu spotreba o niekolko litrov. V servise mu povedali ze diagnostika nic neukazala a nevedia najst chybu . Problem bol v brzdach. Hrdzaveté valceky a auto stale brzdilo .. Tak aj na to sa obcas pozrite ak ma niekto podobný poblem..
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: 1.5Crdi pomaly narast vykonu

Příspěvek od 69pavel »

a taky auto ma nejaky vek, tak poradne zkontrolovat chladic vzduchu(intercoler), byva prohnily ve spodni casti a turbo misto aby tlacilo do motoru tak to fouka ven
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1010
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Re: 1.5Crdi pomaly narast vykonu

Příspěvek od rokolo »

Tipoval bych to mimo jiné taky na řádně zanesené sání, hlavně díky EGR ventilu. Pouze městské provozování tomu dost nahrává...
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“