Start stop (ISG) u modelu 2015/2016(CRDi) pôjde deaktivovať?

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
xkrchnav
***
Příspěvky: 587
Registrován: 12 zář 2007, 06:47
Bydliště: Adamov

Start stop (ISG) u modelu 2015/2016(CRDi) pôjde deaktivovať?

Příspěvek od xkrchnav »

Ahoj,
chcel som sa opýtať, či sa niekomu z novo-kupujúcich nestalo, že nešiel tlačítkom vypnúť start/stop systém. Brat to dal na reklamáciu a nevedeli sa k tomu vyjadriť. Zistili akurát, že chyba tlačítka to nebude tak to budú riešiť nejak cez výrobcu. Ale vraj v tom service v Košiciach neboli nejaký príjemný, tak to asi budeme reklamovať znova tu v Brne. Keď som teda volal mechanikovi, tak naznačoval niečo v tom zmysle, že i30 predávané v 2016 už nebudú mať možnosť vypnúť tento systém vôbec. Viete o tom niečo? Prípadne ako to bude implementované - tlačítko tam bude ale naprd?

Ešte jedna podotázka... je vôbec niekedy rozumné u dieselového motoru mať tento systém zapnutý? Resp. aby to aspoň neškodilo? Tuším to totiž vypne motor fakt aj zastudena a neviem ako to berie do úvahy teplotu turba či čistiaci cyklus DPF.

Díky!
Jožin
i30 CW 1.6 CRDi, 81 kW, 2015
Lantra combi 2.0 16V DOHC 102kw, 98r.v zelená metalíza (na predaj/darovanie)
Reklama
 

Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Start stop (ISG) u modelu 2015/2016(CRDi) pôjde deaktivo

Příspěvek od t0x!n »