Automobilky neustále vymýšlí nová a nová vylepšení a na autě přibývá stále víc tzvn. "kurvítek" a
 ,alespoň podle mě, šel trochu zpět viz. motory MPI. I dílenské zpracování není na 100%. A to není naškodu. Od mlada jsem se rád točil kolem aut, motorek a něco opravit, dodělat, upravit nebyl problém. U nových aut toho k opravování moc v domácích podmínkách není. Problém je si vyměnit i olej ... dekl pod motorem, nepřístupný filtr ...zkušenost z mým Meganem.
  ,alespoň podle mě, šel trochu zpět viz. motory MPI. I dílenské zpracování není na 100%. A to není naškodu. Od mlada jsem se rád točil kolem aut, motorek a něco opravit, dodělat, upravit nebyl problém. U nových aut toho k opravování moc v domácích podmínkách není. Problém je si vyměnit i olej ... dekl pod motorem, nepřístupný filtr ...zkušenost z mým Meganem.Ale musím říct, že
 mě baví. Pod kapotou přehledný motor a drobné nedodělky vybízí přemýšlet co by se dalo trochu vylepšit.
 mě baví. Pod kapotou přehledný motor a drobné nedodělky vybízí přemýšlet co by se dalo trochu vylepšit.Pro začátek dávám dvě vylepšení pro inspiraci a budu rád, když se přidáte i vy svoje DV - Drobné vychytávky.
1. záslepky krytu pod volantem:
http://novotnyjr.rajce.idnes.cz/Zaslepky_Hyundai/
Použil jsem mikroporezní pryž, jednostr. lepicí průměr 12 mm.
2. krytky zámků:
http://novotnyjr.rajce.idnes.cz/Krytky_zamku_Hyundai/
Objednáno na ALIEXPRESSu.

 . Vysekl jsem kolečko o průměru 14 mm a nalepil.
 . Vysekl jsem kolečko o průměru 14 mm a nalepil.

 vypada to fakt slusne, dobra prace
 vypada to fakt slusne, dobra prace 



 to vyzerá otrasne
  to vyzerá otrasne   
 