motor 2,0 CRDi (83kW) naj. 45tkm - špatný vstřik??

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
jawor
Příspěvky: 3
Registrován: 25 črc 2016, 20:06

motor 2,0 CRDi (83kW) naj. 45tkm - špatný vstřik??

Příspěvek od jawor »

Zdravím, koupil jsem si Santa Fe 2,0 CRDi (83 kW) 4WD, které má najeto pouze 45tkm. Najeté kilometry jsou opravdu skutečné a potvrzené servisem. Vůz jsem koupil v SRN u dealera Hyundai, který jej prodal a servisoval. Vůz bohužel stál ca. 1 rok. Majitel s ním kvůli nemoci téměř nejezdil. Když jsem jej kupoval tak šel studený motor na volnoběh jakoby na tři válce. Po zahřátí šel lépe. Hned po koupi jsem vyměnil palivový filtr a vyčistil jsem palivový systém přípravkem TEC2000. Chod motoru se výrazně zlepšil, ale stále to není ono. Studený už jde sice na všechny čtyři válce, ale jsou tam cítit větší vibrace. Po zahřátí vibrace zmizí. Teplý motor jde tiše (bez výrazného klapotu), nekouří. Startuje studený i teplý bez problémů. Po vyjetí dvou nádrží mám spotřebu ca. 7,2 l/100 km. Najel jsem s ním ca. 2000 km a nikdy se nestalo, že by spadnul do nouzáku. Při prudké akceleraci nekouří. Motor táhne až do rychlosti 160 km/hod. Problém ale je, že při pomalém přidávání plynu v rozmezí 1000 - 2000 ot/min motor jakoby kulhá (cítím, že nejde tak jak má). Jde jakoby na tři válce. Po záběru turba motor zrychluje bez problémů a jede parádně. Může to dělat špatný vstřík? Je ještě nějaký jiný palivový filtr, o kterém nevím (v nádrži, u čerpadla?)?
Reklama
 

jawor
Příspěvky: 3
Registrován: 25 črc 2016, 20:06

Re: motor 2,0 CRDi (83kW) naj. 45tkm - špatný vstřik??

Příspěvek od jawor »

Tak po kontrole všech vstřiků je opravdu jeden v háji...takže půjde na repas
miro13
**
Příspěvky: 135
Registrován: 29 črc 2009, 11:14
Bydliště: Humenné

Re: motor 2,0 CRDi (83kW) naj. 45tkm - špatný vstřik??

Příspěvek od miro13 »

no hej, tie vstreky sú strašne citlivé...nech ti santa dlho slúži.
Trajet 2.0 CRDI 2003
Škoda Forman
Lada 1200
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: motor 2,0 CRDi (83kW) naj. 45tkm - špatný vstřik??

Příspěvek od Richard555 »

To dlouhodobé stání nedělá palivové soustavě vůbec dobře, z nafty se vysráží voda a ty minikrystalky , když zmrznou , mohou poškodit čerpadlo ev. i vstřiky. S autem by se mělo jezdit aspoň jednou za 14 dní to je naprosté minimum.....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: motor 2,0 CRDi (83kW) naj. 45tkm - špatný vstřik??

Příspěvek od 69pavel »

kazdopadne doporucuji abys pouzival aditiva do nafty(napr VIF,celorocne) ne proto abys vylepsil naftu ale pro pripad ze tam natankujes nasi pofiderni kvalitu s vysokym obsahem biosracky,tim predejdes aby pal system sel nasucho,aditivum zajisti promazani pal soustavy.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Odpovědět

Zpět na „Santa Fe - Motory“