Zdravím 
Uvažuji  o koupi IX55 a nevím  jestli novější  s DPF nebo starší  bez.Na jakém  způsobu  funguje DPF popřípadě  jak náchylné  na poruchy.
Děkuji
			
			
									
						
										
						DPF filtr
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
 
- Richard555
 - ******
 - Příspěvky: 2737
 - Registrován: 03 bře 2010, 18:08
 - Bydliště: Praha
 
Re: DPF filtr
No já jsem kupoval bez DPF  a ještě jsem si to ověřoval přímo v  
  přes VIN jestli tam není - není.  Kdyby byl nekoupil bych......  I když u IX55 nejsou motorové problémy skoro žádné.... proč si komplikovat život 
 
Navíc pokud DPF máš, jsi trochu omezen, neměl bys jezdit převážně krátké trasy kvůli vypalování, ale to většina lidí s dieslem stejně nedělá.....
A pokud s ním budeš mít nějaký problém, tak ceny u
  tě ze zeleného myšlení rychle pošlou na zem  
 
ale pokud tam je nejde dát pryč a pokud je v háji musíš ho vyměnit........ Teda jde to, ale je to o průser
			
			
									
						
							Navíc pokud DPF máš, jsi trochu omezen, neměl bys jezdit převážně krátké trasy kvůli vypalování, ale to většina lidí s dieslem stejně nedělá.....
A pokud s ním budeš mít nějaký problém, tak ceny u
ale pokud tam je nejde dát pryč a pokud je v háji musíš ho vyměnit........ Teda jde to, ale je to o průser
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
			
						Re: DPF filtr
Zatím furt vybírám  a upřednostňují  bez DPF jezdím často krátké trasy.Na druhou stránku  už je dnes spousta firem co filtry čistí za rozumný peníze
			
			
									
						
										
						- Richard555
 - ******
 - Příspěvky: 2737
 - Registrován: 03 bře 2010, 18:08
 - Bydliště: Praha
 
Re: DPF filtr
Já osobně bych auto s DPF nikdy nekoupil. To už raději benzin......  Je to kurvítko a zbytečný problémy.
Nicméně na krátké trasy počítej spotřebu tak 10-11 l. Je to sice nafta , ale auto je těžký s měničovým automatem, pohonem 4x4 s aerodynamikou cihly. Výhoda je, že ho jen těžko na parkovišti před obchoďákem budeš hledat.... rozhlídneš se a kde to vyčuhuje tam zamíříš
			
			
									
						
							Nicméně na krátké trasy počítej spotřebu tak 10-11 l. Je to sice nafta , ale auto je těžký s měničovým automatem, pohonem 4x4 s aerodynamikou cihly. Výhoda je, že ho jen těžko na parkovišti před obchoďákem budeš hledat.... rozhlídneš se a kde to vyčuhuje tam zamíříš
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
			
						Re: DPF filtr
bez filtru je nižší emisní norma Euro a to v cizině bude znamenat - vetší omezení vjezdu do měst a to docela radikálně, dražší poplatky za dálnice v D již brzy. Tak jen pozor i na tohle ať pak není "suprááááájs"
			
			
									
						
										
						- Richard555
 - ******
 - Příspěvky: 2737
 - Registrován: 03 bře 2010, 18:08
 - Bydliště: Praha
 
Re: DPF filtr
Ale, jo  bez filtru je EU4. S tou dálniční známkou v Německu máš pravdu, dosud jsem nepočítal na kolik u tohodle auta přijde. Ale myslím, že i kdyby byla o 100% dražší než na auto s EU6, tak případný problém s DPF bude o dost dražší. A navíc po dieselgate si nedělám iluze o ekologičnosti vozů s DPF . Dělal jsem prodejce aut a když na dvoře byla přes diagnostiku ř.j. spuštěna násilně regenerace filtru, tak na dvoře nikdo nesměl být, pokud nechtěl mít nejjemnější odstín pleti zulukaferského náčelníka a nechtěl smrdět jak kdyby se vrátil od požáru "Lovochemie"
takže asi tak
Nějak mi to nedalo a začal hledat kolik, že se to bude vlastně v Německu platit od roku 2019. Takže zadal jsem 3000 cm3 EU4 a EU5 a vyšla mi roční viněta 150EUR 2 měsíce 50EUR a 10 dní 25EUR
3000 cm3 EU6 tak to vypadá takto: rok 144EUR, 2 měsíce 50EUR a 10 dní 25 EUR
Tak to raději zaplatím za rok o 6EUR víc než mít DPF
   asi bude nějaké omezení do center nějakých měst, ale plaketa za EU4 je už dost vysoká......
			
			
									
						
							takže asi tak
Nějak mi to nedalo a začal hledat kolik, že se to bude vlastně v Německu platit od roku 2019. Takže zadal jsem 3000 cm3 EU4 a EU5 a vyšla mi roční viněta 150EUR 2 měsíce 50EUR a 10 dní 25EUR
3000 cm3 EU6 tak to vypadá takto: rok 144EUR, 2 měsíce 50EUR a 10 dní 25 EUR
Tak to raději zaplatím za rok o 6EUR víc než mít DPF
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175