přestavba na turbo???Scoupe

1991 - 1995

Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři

krul
*
Příspěvky: 18
Registrován: 14 bře 2006, 09:27
Bydliště: Mladá Boleslav

přestavba na turbo???Scoupe

Příspěvek od krul »

Čau chci se zeptat co všechno obnáší přestavba z atmosfery na turbo:co všechno je potřeba a kolik to asi stojí ??? moc děkuji
Reklama
 

black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

co obnasi? prodat neturbo a koupit turbo :lol: asi tak nejlevnejsi a nejjednodussi reseni,... :roll:
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yurii »

Jinak bys musel: vymenit ECU, nahodit tam turbo, vyenit hlavu motroru a ventily plus drobnej zasah do elektroinstalace pro kontrolky turba na palubku.
Jinak uplne nejlevnejsi reseni je fakticky prodat neturbo a koupit turbo.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Uživatelský avatar
Petr HC
**
Příspěvky: 399
Registrován: 10 úno 2006, 08:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr HC »

Tady už jsem na to v podstatě reagoval
Obrázek
Uživatelský avatar
Petr HC
**
Příspěvky: 399
Registrován: 10 úno 2006, 08:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr HC »

Yurii píše:Jinak bys musel: vymenit ECU, nahodit tam turbo, vyenit hlavu motroru a ventily plus drobnej zasah do elektroinstalace pro kontrolky turba na palubku.
Jinak uplne nejlevnejsi reseni je fakticky prodat neturbo a koupit turbo.
Z tohodle bych souhlasil s tim, že levnější je prodat NA a koupit turbo. K těm nesmyslům cos napsal před tim se snad ani nemá cenu vyjadřovat :roll: ....Lidi vy něco hulíte, že jo? Jinak si to totiž nedokážu vysvětlit :roll:
Obrázek
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yurii »

Proc by to mely bejt nesmysly? Motor z LS a GT je az na ty veci co jsem psal shodnej.
BTW: ty kontrolky sou pi*ovina se kterou skoro nestoji za to se zabejvat.
Hlavu musis vymenit proto, ze Turbo v serii ma jinaj kompresni pomer, z toho samyho duvodu musis vymenit i ventily protoze maji jinej tvar coz ma na kompresi taky vliv, turbo je snad jasny. Proc menit ECU to taky mluvi smao za sebe, proste se motor s turbem musi ridit trochu jinak.
(vychazel sem pozue z prestavby LS na GT a nebral sem v uvahu instalaci nejkyho jinyho turbo packu.)
K tomu hulení: Naposledy ráno, slavili sme muj posledni den ve skole pred prazdninama :wink:
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Uživatelský avatar
Petr HC
**
Příspěvky: 399
Registrován: 10 úno 2006, 08:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr HC »

Tak ECU se měnit nemusí, stačí "jen" upravit software.
Přestavbu NA motoru na turbo, tak jak ji tu popisuješ by tedy měl zvládnout každej kdo udrží v ruce šroubovák. Tak jednoduchý to ale neni. Jen někam "nahodit turbo" opravdu nestačí. Dokonce ani "kontrolky turba na palubku" to moc nevytrhnou. Čemu se asi nevyhneš (pokud tam teda nechceš foukat jen zanedbatelný tlak nebo nepočítáš s životností motoru v řádu desítek km) budou kované písty, ojnice, klikovka, ostřejší vačky, jiné ventilové pružiny, jiné těsnění pod hlavu a větší vstřiky.
V případě přestavby SCoupe NA na SCoupe Turbo bych asi volil cestu zahodit stávající motor a dát tam ten s turbem se všim všudy.
Obrázek
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yurii »

Ok tvuj nazor ti brat nebudu ale tvoje starost o kovany pisty a ostrejsi vacky je podle myho zbytecna :-)
EDIT: s tou zivotnosti je to sporny
Naposledy upravil(a) Yurii dne 18 úno 2007, 20:36, celkem upraveno 1 x.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

Petr HC píše:Tak ECU se měnit nemusí, stačí "jen" upravit software.
Přestavbu NA motoru na turbo, tak jak ji tu popisuješ by tedy měl zvládnout každej kdo udrží v ruce šroubovák. Tak jednoduchý to ale neni. Jen někam "nahodit turbo" opravdu nestačí. Dokonce ani "kontrolky turba na palubku" to moc nevytrhnou. Čemu se asi nevyhneš (pokud tam teda nechceš foukat jen zanedbatelný tlak nebo nepočítáš s životností motoru v řádu desítek km) budou kované písty, ojnice, klikovka, ostřejší vačky, jiné ventilové pružiny, jiné těsnění pod hlavu a větší vstřiky.
V případě přestavby SCoupe NA na SCoupe Turbo bych asi volil cestu zahodit stávající motor a dát tam ten s turbem se všim všudy.
mno ta prestavba neni fak zase tak tezka, pac ty motory jsou hodne podobny, resp ulne stejny az na par drobnosti.. jiny jsou akorat pisty, maj jinej tvar a delaj jinou kompresi, coz by mohl bejt problem... jinak to zustane stejny.. samozrejme nez prehravat software ECU tak by bylo jednodussi ji proste vymenit.. co se tyce prevodovky, turbo ma mirne jiny kvalty, ale ta N/A prevodovka s tim bude vic cvicit na ukor maximalky.. :) nejhorsi by bylo vyladit elektriku aby to slapalo jako ma, ale zase tak nemozny to neni.. dokonce N/A predelany na T/C svihaj jeste lip :lol:
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

Nejlevnejsi reseni je opravdu prodat Ls a koupit turbo.Ktomu motoru,hlava by mela bejt stejna,ale jsou tam jiny pisty!Kupovat veci po castech a te se bavim o seriovce je nesmysl!Malej seznam:turbo a sberne potruby,vaha,elektro instalace,sani,pisty,ruzne hadice a trubky na olej,atd.proste nesmysl.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

vzdyt to rikam no!! :lol:
Uživatelský avatar
Pajk
**
Příspěvky: 407
Registrován: 04 srp 2006, 13:22
Bydliště: Vraclav is near Vysoké Mýto
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajk »

Taky to tak nějak vidím.To sis měl rozmyslet,když jsi už kupoval atmosférák.Co třeba výměna celého motoru z nějaké bouračky???
Lantra kombi 1.6-G4GR,r.v. 97
ABS,klima,dálka
pener_jack
**
Příspěvky: 281
Registrován: 24 črc 2006, 16:45
Bydliště: Praga
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pener_jack »

Cely saci okruh je jiny, kvuli hadickam z turba. Ale urcite by to slo, akorat by stim byl drobnej oser :]
nejlepsi by asi bylo prodat celou karu a koupit karu s turbinou... ovsem vymena motoru je taky moznost...
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
arny
*
Příspěvky: 42
Registrován: 30 zář 2006, 17:01
Bydliště: Vimperk

to jurij

Příspěvek od arny »

tak chlapci už mě to tu nebaví jste jeden chytřejší než druhej jedinej s kým souhlasím je hujer ale juri? když tomu tak rozumíš tak mi řekněte , jestli je rozdíl v průměru klikového hřídele v uložení u turba a u neturba.... tak co?? a chci přesnej rozměr v milimetrech....!!!!!!!

asi se tu začínaáme dělit na ty co s coupečkem žijou a na ty co si na borce jen hrajou.....
S-coupe GT červeno růžovámetalíza
S-coupe GT tmavě modrá
S-coupe GT EVOI
S-coupe LS na díly
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yurii »

Kadž to tak Bowiemu fungovalo x desitek tisíc km tak si nemyslim ze by to bylo az tak spatne.
EDIT: Mozna pisu veci co nejsou tak uplne technicky korektni ale nerikejte ze by to nefungovalo.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Odpovědět

Zpět na „S-COUPE“