

Po testech různých provedení kombi i30 PDE tu tentokrát máme o třídu menší auto – novou i20 BC3 s tříválcovým motorem o objemu jednoho litru, dopovaný turbem s výkonem rovných 100 koní. Jedná se tedy o verzi bez elektromotoru a s obyčejnou spojkou spolupracující s manuální převodovkou. Výbava Style je vlastně nejvyšší výbavový stupeň (Premium figuruje v ceníku jako paket) a tomu odpovídá i cena testovaného vozu přesahující Kč 460.000,--. To by na úvod stačilo, hurá na obhlídku! Je jasně patrné, že nová i20 vznikala úplně od začátku, pracuje s některými typickými designovými prvky (např. přední maskou nebo propojením zadních svítilen), přitom je i v rámci modelové řady značky

Troufám si tvrdit, že základní tvar je velice povedený a umožňuje poměrně snadno pracovat s různými úrovněmi vnější výbavy a kol bez toho, že by hrozilo, aby nějaké provedení vypadalo lacině.
Designéři též pracovali na detailech. Mně se moc líbí modelové označení ukryté, stejně jako u menší i10, v zadních světlech, ukrytí víčka nádrže na levém zadním blatníku do tvaru zadních svítilen a velice zajímavě jsou tvarovaná vnější zrcátka .
Za sebe si rozhodně umím představit jednoduchou charakteristiku vnějšího vzhledu pouhým konstatováním – je to hezký auto. I v bílé barvě. Ta černá střecha je moc hezký detail
