řazení s odporem

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Jankoo
*

řazení s odporem

Příspěvek od Jankoo »

Zdravím všechny, chtěl bych se vás zeptat zda tady někdo neporadí, jak vyřešit můj problém s řazením který se mě projevil týden zpátky. Jde o to, že dříve mě pružinky v řadičce při řazení krásně vedly do jednotlivých kvaltů a z ničeho nic po dlouhé jízdě na dálnici nešlo vyřadit z pětky na sjezdu z ní. A teď musím hledat polohu kde mě řadicí páka pustí. Když tam mám tu pětku nebo šestku tak se páka posunu mírně do středu tak při řazení musím prvně do strany a pak nahoru či dolu. Ostatní kvalty to taky postihlo ale v mnohem menším měřítku. Tam je to spíš pocitově horší. Nejspíš to bude prasklá pružina co navádí řadičku, ale nejsem odborník. Setkal jste se někdo s tím? Jestli se to dá opravit jednoduše doma nebo je to problém jako býk? Díky předem za odpovědi :)
Reklama

ivan
Moderátor

Re: řazení s odporem

Příspěvek od ivan »

Jestli to má takove kable https://cz.ebay.de/itm/135136045846 Stačí jen seřídit :!: Pokud jinej model cablu tak vyměna budou vytahany :( Stava se to :wink:
Ps podivat se na převodovku na kulisu ,jestli tam neni nějaky problem :!:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Jankoo
*

Příspěvek od Jankoo »

Ahoj, a to se může vytahat z ničeho nic během jedné jízdy? Řazení jelo ten den bez problému 300km a následujících 100km jsem se vracel domu již se závadou.
Mr. HYUNDAI

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Jestli si dobře pamatuju, tak v kulise je takovej malej plastovej bazmek. A když křupne nebo vypadne, tak kvalty lovíš jak na udici.
Zajeď ráno do servisu a budeš moudřejší.
27. (FORD 2.) Kuga Active X PHEV
26. (FORD 1.) Explorer
Felotron
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Felotron »

Je to jak pise Mr.Hyundai - muj tucson mel ten samy problem. Zavolej nejdriv do servisu, jestli na to maji dily. Jezdit se s tim da, i kdyz blbe
Santa Fe TM 2.2 2020
ELANTRA XD 1.6 2006

dříve: