Ruční brzda STK nebrzdí na 3. zub
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Ruční brzda STK nebrzdí na 3. zub
Ahoj, vyměnil jsem komplet kotouče, destičky, lanovody, třmeny rozhýbal/repasoval - plně pohyblivé a funkční. Ručku jsem seřizoval na 3. zub aby fakt brzdila, tzn. ve volné poloze kola stále lehce přibrzděná (prostě se to nedá udělat na 3. zub aby to nebylo přibrzděné) a tedy lanovody byly furt mírně v tahu(předpokládám, že se takhle vytahají) ale říkal jsem si, že po STK to povolím. Na STK to neprošlo protože to nebrzdí na 3. zub jak chtějí a to jsem to ještě před STK dotáhl, protože mě to přišlo nějaké volnější... Nechápu v čem je problém, ručku jsem seřizoval v ně kabiny kde se lanovody potkávají do konzole s pákou ruční brzdy. Je tu ještě nějaký jiný postup seřízení ruční brzdy aby to brzdilo tak jak si mistři na STK přejí? Máte někdo nějaké zkušenosti, je to stejná ruční brzda jako je na většina i30 tzn třmenová (ne bubnová!). Díky za rady
- Reklama
Re: Ruční brzda STK nebrzdí na 3. zub
Vymen stk, rucka má brzdiť na 7-9 zube. Na mojom aute tak udava servisny manual. U Tvojhi sa to moze lisit, over si manual.
Re: Ruční brzda STK nebrzdí na 3. zub
Já bych doporučil nechat stk na nějakého garžníka (neautorizovaný servis). U nás za stk chce 600,- a za ty nervy by mi to nestálo.
Ale teď když tě vyhodili a máš na to 1 měsíc a musíš do stejné stk, tak vlastně nevím co poradit.
Ale teď když tě vyhodili a máš na to 1 měsíc a musíš do stejné stk, tak vlastně nevím co poradit.
Re: Ruční brzda STK nebrzdí na 3. zub
U i30 GD je v návodu "6 - 8 cvaknutí při síle 20 kg". Kde přišli na přesně 3 cvaky (zuby) to mně hlava nebere... Nikdy jsem počet zubů do zabrzdění u ruční brzdy neřešil, jen že brzdí při zatažení. Technickou nechávám dělat servis a nikdy nebyl s ruční brzdou problém.