A co takhle NOS do Coupé?!

1996 - 2002

Moderátoři: Tringi, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
carboner
*
Příspěvky: 43
Registrován: 26 dub 2007, 16:56

A co takhle NOS do Coupé?!

Příspěvek od carboner »

Zdarec. myslíte že je možný nacpat nos do coupe? :twisted: Technicky asi jo, ale možná se budou muset měnit válce, aby to vydžely. Je pravda , že je to taková malá "šílenost" a je to píš o tom že to "jen" mám v autě, ale i tak. Zajímal by mě názor a tak vůbec. :
Obrázek
V planu je Hyundai Coupe 2.7 V6!! To bude jízda :twisted:
Reklama
 

Uživatelský avatar
Petr HC
**
Příspěvky: 399
Registrován: 10 úno 2006, 08:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr HC »

Ach jo :roll:
Obrázek
Uživatelský avatar
carboner
*
Příspěvky: 43
Registrován: 26 dub 2007, 16:56

Příspěvek od carboner »

Co se ti nezdá? Je to docela fešná věc i když trochu drahá :(
V planu je Hyundai Coupe 2.7 V6!! To bude jízda :twisted:
Uživatelský avatar
Tiburon_FX
***
Příspěvky: 869
Registrován: 12 dub 2005, 18:20
Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tiburon_FX »

no to snad ne? :x už jsme tady měly několikrát Turbo, ale tohle už je moc :evil:
96´Coupe (Tiburon) FX 2,0 16V, Full Leather, Boston Green, incl.many extras
Uživatelský avatar
carboner
*
Příspěvky: 43
Registrován: 26 dub 2007, 16:56

Příspěvek od carboner »

Myslíš. Proč? Pár koníků navíc se hodí.
V planu je Hyundai Coupe 2.7 V6!! To bude jízda :twisted:
Uživatelský avatar
Tiburon_FX
***
Příspěvky: 869
Registrován: 12 dub 2005, 18:20
Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tiburon_FX »

Jo na tom se rozhodně shodnem, kor u třeba u 2litru, ale čet jsi někdy něco o tom jak NOS funguje? co je potřeba všechno upravit? na kolik to vyjde? Mě to přijde jako taková blbinka pro Tunery na parádu...a myslim že tyhle motory na to nejsou stavěný ani trochu, o týhle variantě bych uvažoval, kdybych měl nějakou starou ameriku s BigBlockem V8. to se spíš klonim k tomu Turbu nebo Kompressoru, i když to je asi finančnějš náročnější varianta....tak jako tak mi to přijde jako vyhozený prachy...
96´Coupe (Tiburon) FX 2,0 16V, Full Leather, Boston Green, incl.many extras
Uživatelský avatar
carboner
*
Příspěvky: 43
Registrován: 26 dub 2007, 16:56

Příspěvek od carboner »

Tak o NOS systémech sem toho přečet požehnaně. Vim co je třeba upravity a neni toho zrovna málo, ale pokud vím tak coupe má důležitý části vyrobený z hliníkový slitiny (aspon u 2.7 modelu) a ta by to měla vydržet. Máš ovšem pravdu v tom, že je to spíš pro tuningový nadšence a jde spíš o to, že máš v autě něco extra. Taky to má jedno úskalí. Na českejch tankodromech se to moc použít nedá, takže jedině na nějakym srazu pěkně na rovince na letišti.
V planu je Hyundai Coupe 2.7 V6!! To bude jízda :twisted:
Uživatelský avatar
Tiburon_FX
***
Příspěvky: 869
Registrován: 12 dub 2005, 18:20
Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tiburon_FX »

hlavně mě to neláká, protože je to pouze dočastný (opravdu hodně krátký) zvednutí výkonu, zas tolik jsem o tom nečet, ale tušim že jsou snad dvě varianty, z toho ta jedně je o poznání dražší, krom toho ti nikdo nezaručí, ani neřekne, jak dlouho a kolikrát to můžeš použít a jak dlouho to ten motor snese. Když už chceš pořádněj výkon, tak spíš zauvažuju o jinym autě, třeba takový BMW 850 :wink: se dá dneska už sehnat za hubičku :D
96´Coupe (Tiburon) FX 2,0 16V, Full Leather, Boston Green, incl.many extras
Uživatelský avatar
carboner
*
Příspěvky: 43
Registrován: 26 dub 2007, 16:56

Příspěvek od carboner »

A co bys řek kombinaci s turbem? 8) Ale to by taky ten motor moch řampnout :( Jo sou dvě verze a to Dry (suchá) a Wet (doslova vlhlá). Rozíl v nich je že suchá tam se cpe N2O až za čidlo a právě u wet verze se dava před to čidlo, který zaznamená menši podil O2 v palivové směsi a tak se ho do směsi začne cpát víc = o dost větší výkon. Mimochodem zvyseni vykonu u 4valcu je az 50HP a u 6v az 100HP.....Jiný auto? to je teda blbej vtip :wink: Hyundaiko je u mě jasnym favoritem. :D
V planu je Hyundai Coupe 2.7 V6!! To bude jízda :twisted:
Uživatelský avatar
Tiburon_FX
***
Příspěvky: 869
Registrován: 12 dub 2005, 18:20
Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tiburon_FX »

tak to zvýšení výkonu bude asi taky odvislý od obsahu, a ne jenom od počtu válců ne? jinak by mě spíš zajímaly nějaký časy - jak dlouho to tam můžeš pumpovat, než ti vyletěj pýsty v doprovodu tančícý kliky kapotou :lol: u mě je taky Hyundai jasnym favoritem, ale pouze co se týče levnýho Coupé, kdybych byl v jiný finanční situaci, tak se dávno prohánim v něčem jinym :wink:
96´Coupe (Tiburon) FX 2,0 16V, Full Leather, Boston Green, incl.many extras
Uživatelský avatar
carboner
*
Příspěvky: 43
Registrován: 26 dub 2007, 16:56

Příspěvek od carboner »

No čísla. Prej se to dá dokut nevyprázdniš nádrž, ale pochybuju že to nějakej normální motor vydrží, jinak se hovoří většinou tak 5s plus minus par vterin. Taky to nesmiš zmačknou např při polovičnim plynu nebo při malejch otačkach (cca 2500)....Levný? zakoli si ho sehnal? ja mam vyhlidlou tu 2.7 novou skoro za 600tis.
V planu je Hyundai Coupe 2.7 V6!! To bude jízda :twisted:
Uživatelský avatar
Tiburon_FX
***
Příspěvky: 869
Registrován: 12 dub 2005, 18:20
Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tiburon_FX »

5sekund je málo...to by mi za to nestálo, krom toho, prostě k tomuhle systému nemám důvěru....Coupé levný je, myslel jsem to tak, jako že prostě je to nejlevnější varianta karoserie Coupé....je jedno jestly starý, nebo nový, prostě jako poměr cena/výkon/stáří/moje finančí možnosti mi přijde jako nejshůdnější......
96´Coupe (Tiburon) FX 2,0 16V, Full Leather, Boston Green, incl.many extras
Uživatelský avatar
carboner
*
Příspěvky: 43
Registrován: 26 dub 2007, 16:56

Příspěvek od carboner »

No 5s je malo to jo, ale ono to funguje tak jako že te to postrci v pred a pak uz jen vesel jedes
V planu je Hyundai Coupe 2.7 V6!! To bude jízda :twisted:
Uživatelský avatar
Tiburon_FX
***
Příspěvky: 869
Registrován: 12 dub 2005, 18:20
Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tiburon_FX »

no je mi jasný že je to pouze na zrychlení, ale jak sem řek, nemám k takovejm úpravám důvěru, obával bych se o žvotnost pohyblyvejch částí motoru....mám radši klasický úpravy typu leštěný sání, svody, ostrá vačka, snížená hlava atd...takovejhle doping nemusim, znáš to takovýhle úpravy jsou vždycky něco za něco....
96´Coupe (Tiburon) FX 2,0 16V, Full Leather, Boston Green, incl.many extras
Uživatelský avatar
Nightmaster
**
Příspěvky: 151
Registrován: 19 črc 2005, 23:24
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nightmaster »

On taky NOS není na normální ježdění, ale na závody na čtvrt míle a tam to stačí. Do Coupé ho nacpeš, už jsem ho viděl i ve Škodě 100. Ale podle mě to jsou vyhozený prachy, stačí když si dáš mezi sedačky prázdnou chromovanou flašku s nápisem NOS a budeš pro ostatní borec nakonec! :D 8) :wink: :lol:
Moderátor sekcí Pokec a Srazy
*************************
Hyundai Lantra 1.6 16V DOHC G4GR

http://broumovsko.net
Odpovědět

Zpět na „COUPE 1G“