Hyundai Coupe 2002 2,7i Sport V6

1996 - 2002

Moderátoři: Tringi, Moderátoři

TSteinar
*
Příspěvky: 13
Registrován: 19 črc 2007, 12:59

Hyundai Coupe 2002 2,7i Sport V6

Příspěvek od TSteinar »

Ako som pozeral vacsinu tem, tak som nenasiel nic k tomuto modelu.
Chalani, vsimol som si, ze mate aj v avatari nejake obrazky rovnakeho rocnikoveho modelu, tak sa chcem opytat na skusenosti s tymto autom.
Nenasiel som ziaden test k tejto verzii 2.7i, tak pripadne nejake postrehy od samotnych pouzivatelov? A kludne sa pochvalte aj fotkami.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Jirka
****
Příspěvky: 1046
Registrován: 14 črc 2005, 15:12
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Jirka »

Tady máš jeden test
Hyundai Accent GLS, 1,5i, 12/1999, 5dv., Obrázek
PRODÁNO 05/2012
Uživatelský avatar
Airfan
*
Příspěvky: 41
Registrován: 04 črc 2007, 11:11

Příspěvek od Airfan »

Kolega, pracující pro jeden český motoristický časopis, jej dostal na ozkoušení. Jeho hodnocení nebylo tak optimistické , jako v tom článku. Motorický výkon neodpovídal obsahu, motor, původně převzatý ze Sonaty, nemá prý dostatečnou pružnost a je velmi těžký. Příliš zatížená přední náprava pak zhoršovala jízdní vlastnosti a vůz byl ještě mnohem více přetáčivý. Co ocenil byla šestistupňová převodovka. Jeho hodnocení vyznělo, že ideální kombinace je kupátko s dvoulitrem po přečipování. Výkon je potom takřka identický s motorem 2,7, ale vůz je lehčí snadněji ovladatelný.
Toliko jeho slovy nejsilnější kupátko. Snad proto se tolik neprodává.
Tiburon 2.0 FX , model 2002 , Žatec , Most
Uživatelský avatar
Jirka
****
Příspěvky: 1046
Registrován: 14 črc 2005, 15:12
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Jirka »

Jo jo, souhlasím, že na svůj obsah je výkon mizerný a oproti 2,0 nepatrný rozdíl. Mít ve 2,0 šestikvalt, pak by nemělo pomalu smysl 2,7 kupovat
Hyundai Accent GLS, 1,5i, 12/1999, 5dv., Obrázek
PRODÁNO 05/2012
TSteinar
*
Příspěvky: 13
Registrován: 19 črc 2007, 12:59

Příspěvek od TSteinar »

Akurat ale pozeram, ze nie je nejaky cenovy rozdiel medzi tou 2,0 a 2,7 verziou. A co myslite potom v spotrebe? Bude sa to lysit?

Pocul som o tom, ze je to dost tazke auto, ale zato celkom slusne jazdi, neviem. Respektive, ze aj drzi dobre na cestach a najvacsia vyhoda, ako ste to tu uz popisovali , je ta 6-stupnova prevodovka.

Tak co myslite, oplati sa vziat to auto na nejake bezne jazdenie?

A este diky za ten test, Jirka.
Uživatelský avatar
muno
*
Příspěvky: 29
Registrován: 13 led 2007, 10:56

POZOR!!!!!!!!!

Příspěvek od muno »

Páni, ja jazdím na Coupe 2,7 už 4 mesiace a jazdí skvele!!!
Mám odskúšaný dvojliter, no môj názor je, že ak auto vyzerá tak dobre a píši sa takým dizajnom, tak musí aj jazdiť.
6 válcov je obrovský rozdiel...
Zrýchlenie a dynamika pri vyšších rýchlostiach je podstatne lepšia ako u 2,0.
A spotreba???
Senica - Praha - Senica (slabých 700km) na jednú nádrž...
To jest 55 litrov.
Spotreba 8,0l :lol:
Ak sa človek krotí, tak pri 100 km/h je spotreba 5l !!!!!!!!
Je to naozaj iné vozenie...
Musí byť srdcervúce, keď sa na Vás lepí dáky TDIčkový Passat a dvojlitrík nie a nie sa pohnúť :cry:
To sa Vám s V6kou nestane. :wink: :wink:
Treba skúsiť...
Naposledy upravil(a) muno dne 19 črc 2007, 16:55, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Petr HC
**
Příspěvky: 399
Registrován: 10 úno 2006, 08:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr HC »

Airfan píše:Kolega, pracující pro jeden český motoristický časopis, jej dostal na ozkoušení. Jeho hodnocení nebylo tak optimistické , jako v tom článku. Motorický výkon neodpovídal obsahu, motor, původně převzatý ze Sonaty, nemá prý dostatečnou pružnost a je velmi těžký. Příliš zatížená přední náprava pak zhoršovala jízdní vlastnosti a vůz byl ještě mnohem více přetáčivý. Co ocenil byla šestistupňová převodovka. Jeho hodnocení vyznělo, že ideální kombinace je kupátko s dvoulitrem po přečipování. Výkon je potom takřka identický s motorem 2,7, ale vůz je lehčí snadněji ovladatelný.
Toliko jeho slovy nejsilnější kupátko. Snad proto se tolik neprodává.
Víc přetáčivé bude dost těžko :D , pravdou je přesný opak - při ostřejší jízdě se projevý jeho dost nepříjemná nedotáčivost. - Tohle ale klidně mohl bejt z tvojí strany pouze překlep, takže to ode mě ber jen jako takový upozornění na něj. Každopádně to s tim chiptuningem je nesmysl-chiptuning na atmosferickym motoru bez jakejch koli mechanickejch změn ti přidá opravdu jen velmi málo. Ten V6 motor by byl super, kdyby měl tak aspoň 220 koní, pak by to mělo nějakej smysl, takhle je na něm pěknej snad jen ten krásně kultivovanej chod a zvuk-což je daný právě tim, že je to V6. Nevim teda jak moc je ten motor poddimenzovanej a jakej má potenciál na případnej tuning, k tomu by se musel vyjádřit někdo kdo tohle auto má.
Obrázek
Uživatelský avatar
muno
*
Příspěvky: 29
Registrován: 13 led 2007, 10:56

Chiptuning

Příspěvek od muno »

Kolega v Spišskej Novej Vsi V6ku spravili na 230k!!!
Ale...Treba výkonnejšie brzdy.
O Hyundaí motoroch viem, že sú hodne poddymenzované, skrz ostatné súčasti ústrojenstva (spojka, prevodovka, brzdy a pod...)
Uživatelský avatar
Petr HC
**
Příspěvky: 399
Registrován: 10 úno 2006, 08:47
Kontaktovat uživatele:

Re: Chiptuning

Příspěvek od Petr HC »

muno píše:Kolega v Spišskej Novej Vsi V6ku spravili na 230k!!!
Ale...Treba výkonnejšie brzdy.
O Hyundaí motoroch viem, že sú hodne poddymenzované, skrz ostatné súčasti ústrojenstva (spojka, prevodovka, brzdy a pod...)
No tak sežeň nějaký bližší info, co na tom má za úpravy, jakou použil spojku - protože mam pocit, že ta seriová má problémi i se standardním výkonem, popřípadě jak vypadá graf z brzdy atd. určitě se tady najde pár jedinců, které by to zajímalo. Sice to tu vypadá, že většinu zájímají spíš věci jako "co jsem měl dnes k obědu" popřípadě "jaké bude zítra počasí" ale nenech se odradit :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

Ja 2,7 nevlastnim,ale uz sem ji parkrat prohnal.Motor je opravdu stazenej na vykonu.Zato se vsak pochluby prijemnou spotrebou.Neni problem se dostat na 9 litru a samozdrejme taky na 17 litru.Ma osobni skusenost Lantra 92 1,6 16V 84KW proti Coupe 03 2,7 24V 123KW pri vikendovem jezdeni na Morave 2006 Lantra spotreba cca 15 litru a coupe 11 litru.jeli sme spolecne tam a spet,orientacni jizdu a ja mel o dost vic sprintu na letisti.Samozdrejme ze ta 2,7 neni auto na jezdeni po meste a na kratke popojizdeni.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
Airfan
*
Příspěvky: 41
Registrován: 04 črc 2007, 11:11

Příspěvek od Airfan »

To muno - no nevím, na dálnici jsem si to rozdal se svým dvoulitříkem proti V6 Passatu a bylo to naprosto vyrovnané. Ono spíše záleží na tom, jak se ten motor využívá. Ten Passat je o půl tuny těžší, takže se ten rozdíl dost stírá. Na V6 u Coupé je velkým plus kroutící moment- ten nic nenahradí. No a šestikvalt, paráda. Ten bych si taky nechal líbit. :D
Jinak jak jsem napsal- hodnocení V6 není ode mne, ale od známého, který píše testy.
Tiburon 2.0 FX , model 2002 , Žatec , Most
Uživatelský avatar
Petr HC
**
Příspěvky: 399
Registrován: 10 úno 2006, 08:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr HC »

Hujer píše:Ja 2,7 nevlastnim,ale uz sem ji parkrat prohnal.Motor je opravdu stazenej na vykonu.Zato se vsak pochluby prijemnou spotrebou.Neni problem se dostat na 9 litru a samozdrejme taky na 17 litru.Ma osobni skusenost Lantra 92 1,6 16V 84KW proti Coupe 03 2,7 24V 123KW pri vikendovem jezdeni na Morave 2006 Lantra spotreba cca 15 litru a coupe 11 litru.jeli sme spolecne tam a spet,orientacni jizdu a ja mel o dost vic sprintu na letisti.Samozdrejme ze ta 2,7 neni auto na jezdeni po meste a na kratke popojizdeni.
No tak to je celkem drsný ta spotřeba :shock: Lidi se zbytečně bojej velkejch obsahů, že je to sežere, ale opak je většinou pravdou, stejně jako v tomhle případě.
Obrázek
Uživatelský avatar
Tiburon_FX
***
Příspěvky: 869
Registrován: 12 dub 2005, 18:20
Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
Kontaktovat uživatele:

Re: POZOR!!!!!!!!!

Příspěvek od Tiburon_FX »

muno píše:Páni, ja jazdím na Coupe 2,7 už 4 mesiace a jazdí skvele!!!
Mám odskúšaný dvojliter, no môj názor je, že ak auto vyzerá tak dobre a píši sa takým dizajnom, tak musí aj jazdiť.
6 válcov je obrovský rozdiel...
Zrýchlenie a dynamika pri vyšších rýchlostiach je podstatne lepšia ako u 2,0.
A spotreba???
Senica - Praha - Senica (slabých 700km) na jednú nádrž..
To jest 55 litrov.
Spotreba 8,0l :lol:
Ak sa človek krotí, tak pri 100 km/h je spotreba 5l !!!!!!!!
Je to naozaj iné vozenie...
Musí byť srdcervúce, keď sa na Vás lepí dáky TDIčkový Passat a dvojlitrík nie a nie sa pohnúť :cry:
To sa Vám s V6kou nestane. :wink: :wink:
Treba skúsiť...
nic ve zlym, ale jako vtip fakt dobrý :wink:
96´Coupe (Tiburon) FX 2,0 16V, Full Leather, Boston Green, incl.many extras
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Hardcam »

Airfan: neni kolega nahodou ze Slanyho? Tady mame taky jednoho cloveka, ktery dela pro casopis a mel ho pujceny.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

Airfan píše:To muno - no nevím, na dálnici jsem si to rozdal se svým dvoulitříkem proti V6 Passatu a bylo to naprosto vyrovnané. Ono spíše záleží na tom, jak se ten motor využívá. Ten Passat je o půl tuny těžší, takže se ten rozdíl dost stírá. Na V6 u Coupé je velkým plus kroutící moment- ten nic nenahradí. No a šestikvalt, paráda. Ten bych si taky nechal líbit. :D
Jinak jak jsem napsal- hodnocení V6 není ode mne, ale od známého, který píše testy.
No ze by passat byl o pul tuny tesi se me nezda!Na srazu v Roudny jsem jel sprint proti klukovi co mel A 6 2,7 biturbo 4kolku a ta mu vazila necomalo pres 1700 kg.A coupatko 2,7 ma 1400 a par drobnejch.Ten 2,0 ma cca 1350 kg.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Odpovědět

Zpět na „COUPE 1G“