Především mám na mysli řadu 2002 až do současnosti
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ještě jsem v takových otáčkách nebyl, tak ať vím kdy jej čekat.
Moderátoři: Tringi, black_sheep, Moderátoři
no ja prave nevim, jestli na to ten motor je stavenej.. precejen to neni zadnej extra sportovec ani zadna honda co od spodu nejede a musi se tocit, tocit, tocit..mirpie píše:omezovač se dává většinou 500ot/min nad otáčky max. výkonu, tedy u Coupé 1.generace výkon 102kW při 6000, omezovač vypne zapalování (nebo přeruší dodávku paliva) při 6500ot/min, často mě to zastaví, hodně často. Jsem zvykylej jěště z renolta řadit při 6800ot/min. Rendl měl plnej výkon při 6500ot/min, omezovač vypnul zapalování při 7000ot/min. Tak si na to ted zvykám, že je potřeba řadit dřív.
A pro blacksheepa : Točit motor na otáčky maximálního výkonu není trápení, tam dává ten motor nejvíc práce za jednotku času, na to byl postavenej (pokud to ovšem někdo takhle netočí s nekvalitním nebo s nedostakem oleje, nebo nedej bože při nezahřátým motoru, pak to trápení je.
mirpie píše:na co by se pak všude udával papírovej maximállní výkon, když by bylo zakázný, nebo nedoporučovaný jej využívat
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye |