Hodnota omezovače

Moderátoři: Tringi, black_sheep, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tringi
Moderátor
Příspěvky: 1853
Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Hodnota omezovače

Příspěvek od Tringi »

Nevíte na kolik přesně otáček je nastavený omezovač u dvoulitrových kupátek?
Především mám na mysli řadu 2002 až do současnosti :wink:
Ještě jsem v takových otáčkách nebyl, tak ať vím kdy jej čekat.
Hyundai Coupé 2007 Tuscani, 2.0i CVVT
Obrázek
--
blog | cv | www
Reklama
 

Uživatelský avatar
Davepic
***
Příspěvky: 625
Registrován: 21 zář 2006, 20:24
Bydliště: Vigantice

Příspěvek od Davepic »

Tak to zkus prubnout a uvidíš a měj po ruce tužku a papír a zapiš to... :lol: :lol: :lol:
Obrázek

HYUNDAI COUPE 2.Generace V6
Uživatelský avatar
Richi
*
Příspěvky: 77
Registrován: 15 říj 2007, 13:40

Příspěvek od Richi »

Tak na Coupe neviem, ale na Sonate 2003 2,0 je obmedzovač tesne nad 6500, ako začína červené pásmo, možno takých 6600-6700... ale najlepšie bude keď sam vyskúšaš 8)
Hyundai Coupe F2 ´99 2,0
Uživatelský avatar
Tringi
Moderátor
Příspěvky: 1853
Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tringi »

To bude asi podobné. Ale asi nezbyde než vyzkoušet :)
Hyundai Coupé 2007 Tuscani, 2.0i CVVT
Obrázek
--
blog | cv | www
Uživatelský avatar
LongStar
****
Příspěvky: 1275
Registrován: 12 říj 2007, 21:13
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LongStar »

to se divim zes to jeste nevyzkousel:)
:hyu: S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
Uživatelský avatar
mlat
*
Příspěvky: 48
Registrován: 11 úno 2006, 14:40
Bydliště: 2+1; Sokolov

6600

Příspěvek od mlat »

já mám 6600 a jsem docela naštvaný. Už 2x mi to vadilo.
Hyundai Coupe 1.6 16V
Hyundai Coupe 2.0 16V 2000 (4 očko) ne vl.vinou KO - (škoda)
Hyundai Sonata 2.0 GLS 16V 12/97
už je: Hyundai Coupe 2.0 06/07
Spotřeba: min. 8,23 l/100km; prům.9,97l/100km; max.11,81l/100km. (dlouhodobé měření)
Uživatelský avatar
tom.rockys
**
Příspěvky: 441
Registrován: 05 zář 2007, 12:22
Bydliště: Pacov ( u hranice jižních čech a vysočiny )
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tom.rockys »

jojo musíš to sám vyzkoušet a uvidíš no .. já mám u lantry omezovač na 7500
2x Lantra 1.6 16V [G4CR], J1, r.v.1992 ( červená ) a 1993 ( modrá )
---
info about my car -->>> http://rockys.lantraweb.net/
---
fotoreportér, kameraman, hlavní grafik & přispívající redakror pro tuningový server http://WWW.EXTRA-TUNING.COM
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

hosi ja teda nevim, ale ja mel scoupko cca tri roky, coupe za par mesicu rok a nevim to u ani jednoho a je mi to vlastne uplne putna :lol:

trapit auto do cervenyho pole, na co to potrebujete vedet? :lol: stejne tim ze preradis na hranici cervenyho tak to prestava tahnout.. :roll:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

omezovač se dává většinou 500ot/min nad otáčky max. výkonu, tedy u Coupé 1.generace výkon 102kW při 6000, omezovač vypne zapalování (nebo přeruší dodávku paliva) při 6500ot/min, často mě to zastaví, hodně často. Jsem zvykylej jěště z renolta řadit při 6800ot/min. Rendl měl plnej výkon při 6500ot/min, omezovač vypnul zapalování při 7000ot/min. Tak si na to ted zvykám, že je potřeba řadit dřív.

A pro blacksheepa : Točit motor na otáčky maximálního výkonu není trápení, tam dává ten motor nejvíc práce za jednotku času, na to byl postavenej (pokud to ovšem někdo takhle netočí s nekvalitním nebo s nedostakem oleje, nebo nedej bože při nezahřátým motoru, pak to trápení je.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

mirpie píše:omezovač se dává většinou 500ot/min nad otáčky max. výkonu, tedy u Coupé 1.generace výkon 102kW při 6000, omezovač vypne zapalování (nebo přeruší dodávku paliva) při 6500ot/min, často mě to zastaví, hodně často. Jsem zvykylej jěště z renolta řadit při 6800ot/min. Rendl měl plnej výkon při 6500ot/min, omezovač vypnul zapalování při 7000ot/min. Tak si na to ted zvykám, že je potřeba řadit dřív.

A pro blacksheepa : Točit motor na otáčky maximálního výkonu není trápení, tam dává ten motor nejvíc práce za jednotku času, na to byl postavenej (pokud to ovšem někdo takhle netočí s nekvalitním nebo s nedostakem oleje, nebo nedej bože při nezahřátým motoru, pak to trápení je.
no ja prave nevim, jestli na to ten motor je stavenej.. precejen to neni zadnej extra sportovec ani zadna honda co od spodu nejede a musi se tocit, tocit, tocit.. :)
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

na co by se pak všude udával papírovej maximállní výkon, když by bylo zakázný, nebo nedoporučovaný jej využívat
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
LongStar
****
Příspěvky: 1275
Registrován: 12 říj 2007, 21:13
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LongStar »

obcas to je asi jedno ale znam lidi ktery si myslej ze s nima chce kazdej zavodit!! a davaj motor porad!!! v kazdym pripade opatrna pomala jizda neuskodi ja sam jezdim taky v klidu!
:hyu: S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

mirpie píše:na co by se pak všude udával papírovej maximállní výkon, když by bylo zakázný, nebo nedoporučovaný jej využívat

mno hele asi takhle.. v TP ti taky udavaj maximalni pripustnou hmotnost, ale sam urcite vis ze kdyz budes porad jezdit s plne nalozenym autem, brzdy, pruziny, tlumice budou KO daleko driv... to samy to mas s motorem..

nicmene, zakazany to fakt neni, naopak to chce obcas protahnout :lol: ale rvat to zase az za nakej limit otacek.. no nevim, od toho tam asi ten limit je.. ono namahani vzrusta exponencialne takze i tech blbejch 1000 otacek v maximu co si odpustim se mi vrati :) uplne me dostavaj takovy ty borci co si nechavaj ten omezovat vyhodit... :roll:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
LongStar
****
Příspěvky: 1275
Registrován: 12 říj 2007, 21:13
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LongStar »

jeste lepsi jsou ti co si davaj na 1.3 otackomer do 12 ooo otacek:) :idea:
:hyu: S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
Uživatelský avatar
Richi
*
Příspěvky: 77
Registrován: 15 říj 2007, 13:40

Příspěvek od Richi »

Tak vysoké otáčky motoru neškodia, pokial ho dlhši dobu nedržíš len na napr 7000 pri jazde po dialnici systémom co to dá, tak sa mu nemôže nič stať, tie otáčky pri bežnej jazde kde sa aj brzdí kolísajú, koniec koncov ten motor na to bol aj konštruovaný aby znesol podobné zaobchádzanie a preto je tam aj ten obmedzovač, aby sa nezachádzalo do "kritických" otáčok kedy už fakt môže niečo povoliť... Pokial máš v poriadku rozvody, dostatok kvalitného oleja, dobrý tlak a tiež motor nehlási žiadne chyby, nedymí, tak si ho možeš veselo užžívať až k obmedzovaču

A inak len tak pre info, tieto motory 2,0 16V čo su v kupatkach su nachylne na prevadzku a treba ich niekedy riadne prevetrať do vysokych otáčok aby sa zabránilo karbonizácií ventilov, piestov atď... takže ak riešime otázku či im robia dobre otáčky 3000+ odpoveď je jasná: ANO! :wink:
Hyundai Coupe F2 ´99 2,0
Odpovědět

Zpět na „COUPE“