New clen+ problemek ze startu:-)

Moderátoři: Tringi, black_sheep, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
AndyNJ
*
Příspěvky: 30
Registrován: 09 bře 2008, 20:57
Bydliště: Novy Jicin
Kontaktovat uživatele:

New clen+ problemek ze startu:-)

Příspěvek od AndyNJ »

Ahoj vsem, jsem rad ze jsem objevil radu lidi, kteri si nemysli, ze Korejska auta jsou vraky a podobne pseudochytre nazory lidi, kteri vlastni skodu 120. Jsem stastne-nestastnym majitelem Coupecka rok 97, 1,6. Auticko je dovoz z Italie a jezdilo v nem krapet cune, je poskrabane a ne prilis udrzovane... Bral jsem jej kvuli ceny, nekterych zavad jsem si nevsiml. Ale co uz, pozde bycha honit. Jsem s tim smiren a snazim se problemy resit. Mam dva dulezite problemy, od motoru se ozyva lehke chrasteni, kdyz padaji otacky, smerem nahoru je zvuk ok, vypada to na vacky popr. ventily. Druhy problem je , kdyz stojim na krizovatce a jedu pravy uhel at doleva nebo doprava, a je jedno jestli pod plynem nebo zvolna, je slyset jedno dute krupnuti...a nejsem schopen zjistit odkud to jde, jestli cep rizeni... Netusim. Tak jsem se chtel zeptat, Vas lidi znalych v techto autech, jake jsou hlavni nedostatky tohoto vozu a co ,, odchazi,, nejcasteji. Vsem dekuju za odpoved a moje popisy problemu berte s rezervou, jsem opravdovy amater. Diky Andy :wink:
Reklama
 

Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

zdravím tě a vítám mezi námi. S těmi zvuky je to takhle na dálku dost těžký diagnostikovat, ono křup není jako křup. Každopádně s tím motorem, olej s filtrem si vyměnil? To musíš udělat po koupi tak jako tak, tak třeba se to zlepší... Takhle fakt těžko říct. Jinak, že máš vyměnit náplně, filtry a rozvody je ti snad jasný, nikdy nevíš, kdo a kdy a co tam nalil.

U té přední nápravy to v tom horším případě vidim na poškozený homokinetický kloub, není to levná záležitost, nejlíp, když seženeš celou poloosu někde z vrakoviště nebo rozebranýho auta, ale opět riskuješ ono bouchání při rozjezdu se zatočeným volantem. V tom lepším případě jsou to zatuhlý axiální ložiska tlumičů v horním uložení. Někdy stačí sundat, vyčistit a namazat, ale většinou je lepší to vyměnit za nový. Tady už je to cenově příznivější a jednoznačně koupit nový. Oba tyto problémy jsem měl na Renaultu. Ten homokloub ale udělá ran víc, třeba dvě a samozřejmě při rozjezdu, ne když nej stojíš na místě. Měl jsem prasklou manžetu, součástka za pár korun, ale když o tom nevíš, tak jako já nevěděl, tak časem se ti na homokloub dostávaj nečistoty, prach, písek, voda a je vyděláno.

Ještě upřesni, zda ti v tom mlátí při zatočení při otáčejících se kolech nebo při stojících.

Hodně štěstí. Pro tvou útěchu, já taky nekoupil auto v nejlepším stavu, ale bral jsem to jak ty, když už ho mám, dám ho dohromady, vše jde opravit. Ať se daří !
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
tiburon
*
Příspěvky: 45
Registrován: 15 led 2008, 13:26

Příspěvek od tiburon »

v USA je Hyundai ve spolehlivosti mezi prvnimi, narozdil od nemeckych v cechach opevovanych znacek uspesne figurujicich na poslednich prickach :P
Odpovědět

Zpět na „COUPE“