Olejová vaňa

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
oldqwer
*
Příspěvky: 20
Registrován: 11 bře 2008, 16:21

Olejová vaňa

Příspěvek od oldqwer »

Ahojte. Chcem sa spýtať, po kontrole podvozku som zistil že olejová vaňa je pomerne dosť hrdzavá či ju treba nejak ošetriť alebo rovno vymeniť. Bojím sa, že začne tiecť. Akú máte skúsenosť s jej opotrebením. Dík.
Hyundai Accent 1.5i rok 96
oldqwer
Reklama
 

Uživatelský avatar
Kámen_Dave
**
Příspěvky: 294
Registrován: 22 čer 2006, 14:14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kámen_Dave »

Si ji obrus a natři. :lol:
Accent GLS 1,3 12V, 3-dv, ??/1997 ND
Accent GLS 1,5 12V, 5-dv, 11/1999


Obrázek

www.3nectuningclub.cz
Uživatelský avatar
draceq
**
Příspěvky: 487
Registrován: 23 úno 2006, 11:31
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od draceq »

jen neprobrus skrz... :D
myslím, že síla materiálu je tam dost velká, aby tomu neublížila povrchová koroze..... Pokud to není prožrané až moc, myslím, že to není třeba moc řešit..... a z esetetického hlediska leda fakt obrousit a natřít pružným lakem - používá se např při lakování podběhů a pod. (klasický tvrdý by byl za chvíli omlácený od šutrů)
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál :mrgreen:
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Uživatelský avatar
Tony
**
Příspěvky: 102
Registrován: 03 pro 2006, 21:09
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Tony »

Když jsem měl Lantru tak mně potkal stejný problém.Takže jsem to obrousil,natřel,ale bohužel to vydrželo jen dvě sezóny (vznikl tam průsak oleje) a pak jsem stejně musel koupit novou vanu. :(
Accent 1,5 12V 65 kW/88 HP,1996
ppaajjaa
*
Příspěvky: 36
Registrován: 14 bře 2007, 12:29
Bydliště: Praha

REZ

Příspěvek od ppaajjaa »

Ahoj, měl jsem ji taky malinko orezlou. Očistil jsem ji a nastříkal zinkovou barvou ve spreji...od te doby v poradku...
Uživatelský avatar
Tommas33
**
Příspěvky: 475
Registrován: 03 pro 2006, 09:51
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommas33 »

já to řešil tím,že jsem odstranil jen odpadávajicí části koroze a natřel barvou na zkorodovaný povrch..a vana byla jak nová ještě,když jsem Accenta prodával..
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
Uživatelský avatar
draceq
**
Příspěvky: 487
Registrován: 23 úno 2006, 11:31
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od draceq »

to by mohlo být řešení.... třeba Hammerite je i po zaschnutí docela pružný......
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál :mrgreen:
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Uživatelský avatar
Tommas33
**
Příspěvky: 475
Registrován: 03 pro 2006, 09:51
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommas33 »

jj myslím,že jsem to natřel Hamerite..a ještě lepší to bude líznou lamelovým kotoučem do vrtačky moc nebere tak takže probroušení nehrozí..hrubost tak 120..
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
Uživatelský avatar
Virus
**
Příspěvky: 159
Registrován: 24 bře 2007, 19:14
Bydliště: Freetek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Virus »

Taky mě čeká oprava nebo výměna olejové vany. Musím se nejdřív dostat pod auto někde v teple. Ale venku zatím pořád zima a garáž pořád obsazená. Ale taky ji asi jen oškrábnu a natřu. Podle toho jak bude vypadat. Nová stojí okolo dvojky. Takže přebroušení a nastříkání bude podle mě stačit a bude to radikálně levnější.
Accentík 1,3; 62 KW; r.v. 96-7; mírně upraven
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“