odchadzajuca spojka

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Uživatelský avatar
jardo0908
*
Příspěvky: 83
Registrován: 10 led 2008, 12:35
Bydliště: Vitanova
Kontaktovat uživatele:

odchadzajuca spojka

Příspěvek od jardo0908 »

caute idem sa vas opytat mal niekto skusenost s odchadzajucou spojkou ja som 2tyzdne po chipe z povodnych 125ps na 150Ps a zacinam to citit hlavne ak sa vyskytne neaky kopec ze ho potiahnem napr na stvorke motor vladze ale zacne tiast je to trosku divne a citit je to poraiadne zo zaciatku som myslel ze je to cestou zacitil som to sem tam mal ale teraz mu radsej podradim nechcem ju celkom zodrat ma stim niekto skusenost a chcem sa opytat lebo asi budem musiet vymenit kde by som mal kupit nieco kvalitne za rozumnu cenu dik a co tam treba vsetko menit myslim ze lamelu lozisko a pritlacny alebo este nieco dakujem
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

ano to znám naprosto přesně problém je že spojka je dimenzovaná na něco a ty jsi to něco změnil takže tě čeká monomálně nová lamela nebo alespoň obložení (to jsem řešil já závodní organické obložení mě vyšlo na 720,- kč s poštovným poslal jsem jim starou lamelu oni jí zrepasovali a poslali z5) jen musíš potom vyřešit vyměnu.
Má to ale veliký problém ona samotná lamela ti stačit nemusí protože pro přenoc většího výkonu a kroutícího momentu je zapotřebí kvalitní obložení s větší odolností ale také přítlak od přítlačného takéře který musí být větší než sériový. takže doufejmě že ti jen výměna lamely postačí že třeba ta stará byla už na odchodu pokud by ti ale nová lamela po nějaké době začala dělat to samé budeš muset vyměnit i přítlačný talíř respektive pořídit spojkový kit.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

dělaj sjem to tak že jsem v určitém spektru otáček nešlapal moc na plyn abych snížil žátěž na spojku ono jak jsem tomu dal tak otáky vylítli ale auto prakticky ne a zasmrádlo to. Je to hold daň za větší výkon některé přidružené věci je "musí" též patřičně upravit
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
jardo0908
*
Příspěvky: 83
Registrován: 10 led 2008, 12:35
Bydliště: Vitanova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jardo0908 »

praveze moj pripad je divny vobec nie je spojku cititze by sa palila alebo smikala ale prejavuje sa to vybraciami chlapi mi hovoria ze je nieco asi s pritlacnym neviem presne kazdopadne to musim rozobrat a vtedy sa uvidi dik zatial
geralt78
Příspěvky: 4
Registrován: 27 dub 2008, 21:18
Bydliště: Beroun

Příspěvek od geralt78 »

Já mám benzín 2.4 Manuál, 2003. Skoro vždycky když couvám do nějakého kopečku,
nebo na nějaký ošklivý vysoký obrubník nebo do písku.... Prostě s trochu víc
plynem, tak ta spojka smrdí. Je zajímavé, že fakt jenom při zpátečce, přestože jezdím dost ostře i dopředu ;-) Mám ale pořád stále kvůli tomu smradu výčitky.
Uživatelský avatar
Rexcor
****
Příspěvky: 1173
Registrován: 19 črc 2007, 08:47
Bydliště: City Pce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rexcor »

Jestlůi to není tím, že při cestě dopředu smradu ujedeš.:-D
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
HGeza
*
Příspěvky: 54
Registrován: 07 srp 2007, 06:55
Bydliště: Komárno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HGeza »

Mám 83 kW CDR z r. 2004 a už pri jemnom rozbehu do kopca (je jedno akým smerom) cítim tiež ten smrad zo spojky. Uvažujem o chipnutie. Môžem sa obávať problémov so spojkou po zvýšení výkonu?
Vlastním Santa Fe 2.0 CRD 4x4 rv. 2004, dovezené z Francúzska.
Uživatelský avatar
jardo0908
*
Příspěvky: 83
Registrován: 10 led 2008, 12:35
Bydliště: Vitanova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jardo0908 »

cau mne spojka nikdy nezasmrdelo prestalo mi to robit hovorili mi ze to mohla byt aj poloos ak ti uz zasmrdi vymen a chod cipnut za 6000 kupis komplet lebo by ti asi hned alebo po par km odisla
Uživatelský avatar
Samuel
**
Příspěvky: 169
Registrován: 12 bře 2008, 19:07
Bydliště: Nitra, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Samuel »

Kedze teraz uvazujeme o novom aute a Accent sa osvedcil silno sa uvazuje o nejakom 3 rocnom Santa Fe.......ked som si cital nejake odporucania tak som narazil na jeden clanok......nechcem hovorit kde lebo by som im uskodil :lol: vraveli o motoroch.....vraj 2,4 moc sa namaha ako je treba vraj porblem so spojkou, 2,7 je zas moc smadny ideal teda 2,0 crdi avsak az VGT lebo ten pred tym mal menej koni a horsi priebeh krutiaceho momentu....co sa tyka spojky odporucali radsej automaticku prevodovku lebo, a teraz to pride, :lol: SPOJKA SA NAMAHA NADMERNE HLAVNE KED VODIC NA SANTA FE ZAPADNE V PIESKU A MOTOR VYTACA A KOLESA NA MIESTE :lol: hmmm chlapci kolko krat ste boli so santom na sahare a zapadli v piesku ??? :lol:
Hyundai Accent 96 1,5 12V HB
Obrázek
geralt78
Příspěvky: 4
Registrován: 27 dub 2008, 21:18
Bydliště: Beroun

Příspěvek od geralt78 »

Já si pořád myslím, že ta spojka odchází jen u aut se kterýma se velmi často tahá něco velmi těžkého. Schválně ať napíše Rexcor, kolik má teď s tím Santa Fe 2,4i 4WD naježděno..... Když jsi k autu hodnej, tak je hodné na tebe ne? ;-)
Santa Fe, 2.4 LPG Vialle, r. 2003
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

HGeza píše:Mám 83 kW CDR z r. 2004 a už pri jemnom rozbehu do kopca (je jedno akým smerom) cítim tiež ten smrad zo spojky. Uvažujem o chipnutie. Môžem sa obávať problémov so spojkou po zvýšení výkonu?
Pro spojku není podstatný výkon ale kroutící moment. Jestliže zvažuješ chip tak si dej rovnou koruny stranou na spojku protože ačkoli spojka může proklouznout při puštěném pedálu tak největší opotřebení je při záběru spojky kde to je právě o řidiči a ten defakto způsobem rozjezdu určuje životnost lameli, ale aby to nebylo tak jednoduché tak jestli že ti spojka bude klouzat při puštěném pedálu a při tom bude zabýrat někde v polovině vyšlápnutí pedálu tak je problém na straně přítlaku který je to nejpodstatnější a pak by tě čekala výměna nejen lamely (kvalitnější) ale i přítlačného talíře finančně to pro mé auto vychází s dovozem na nějakých 12tis ale nejsem si jist jestli se dělá i pro tvé auto kit a jednou z možných alternativ je výroba ale nemělo by to být tak složité a pro přesné info kontaktuj http://www.renovak.cz/ pánové Krejzové jsou opravdu odborníci a přesně ti navrhou řešení spojkové části vozu (raději to prokonzultuj než budeš dávat chip protože ti vysvětlí veškará možná úskalí aby jsi věděl co tě může čekat)
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Rexcor
****
Příspěvky: 1173
Registrován: 19 črc 2007, 08:47
Bydliště: City Pce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rexcor »

geralt78 píše:Já si pořád myslím, že ta spojka odchází jen u aut se kterýma se velmi často tahá něco velmi těžkého. Schválně ať napíše Rexcor, kolik má teď s tím Santa Fe 2,4i 4WD naježděno..... Když jsi k autu hodnej, tak je hodné na tebe ne? ;-)
Jo tak Ty myslíš, že ho nějak šetřím jo??? No museli jsme měnit na asi 55 000. Ale to bylo auto asi od předchozího majitele týrané. Teď mám asi 82 000 km. Zatím to všechno šlape jak má. Při dlouhém parkování, že se potřebuju fakt někam hodně nakvedlat to trošku smrdí, nebo když si posouvám okolo parkující auta. Ale jinak jsem spokojen.
Prostě to nesmí bejt hrc hrc. Ale trocha citu. Teď zvládáme i svižnější jízdu po městě bez problému.
Jinak nemám kouli, takže netahám.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
geralt78
Příspěvky: 4
Registrován: 27 dub 2008, 21:18
Bydliště: Beroun

Příspěvek od geralt78 »

A kolik tak stojí nová spojka, abych byl připravenej, až ji budu muset měnit ;-)
To by mě tedy opravdu zajímalo, protože fakt nemám žádnou představu...
Santa Fe, 2.4 LPG Vialle, r. 2003
Uživatelský avatar
jardo0908
*
Příspěvky: 83
Registrován: 10 led 2008, 12:35
Bydliště: Vitanova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jardo0908 »

cau tak tu si to mozes kuknut poslu ti ju ked chces http://www.faro.sk/catalog/spojky/hyundai.php a myslim ze auto ktore nema redukciu 4x4 spojka trpi takze tazky teren ako je piesok sa neoporuca je to predsa suv a nie ziadny offroad 50 cesta a teren ale zvladne to dost mne spojka drzi zatila 101000km chip na 110Kw a frci
geralt78
Příspěvky: 4
Registrován: 27 dub 2008, 21:18
Bydliště: Beroun

Příspěvek od geralt78 »

No tak to je bomba!!
Jestli spojka stoji jenom 6 197sk Tak to budu jezdit jako drak!!
Dik za info, cekal jsem tak 40000,-CZK ;-)
Santa Fe, 2.4 LPG Vialle, r. 2003
Odpovědět

Zpět na „Santa Fe - Motory“