Motor cuka na 1+2 jinak ne

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
dzakobo
**
Příspěvky: 269
Registrován: 24 úno 2008, 22:10
Kontaktovat uživatele:

Motor cuka na 1+2 jinak ne

Příspěvek od dzakobo »

Ahoj chci se zeptat,jetli se s tim nekdo setkal.koukal jsem do fora a tam psali,ze to muze bytkabelama nebo svickama,ale me se motor nedusi nic.volnobezny otacky drzi v pohode.Ale na 1 a na 2 cca okolo 2tisic motor docela cuka a clovek si dost musi hrat aby to neskubalo..nevite nekdo cim by to mohlo byt?musim se priznat,ze na svicky a na kabely jsem nekoukal...diky za rady.(pripadne,da se poznat ze kabel ke svickam je KO?,svicky jsou jasny.:o))
Hyundai TUCSON r.v. 2021, 1.6T-GDI HEV 169Kw
Reklama
 

Kamil
***
Příspěvky: 634
Registrován: 22 čer 2007, 16:25
Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kamil »

Kable bys musel proměřit.A někdy to poznáš tak,že večer,když máš otevřenou kapotu a startuješ,tak vidíš lítat jiskry.To znamená,že máš provalenou izolaci a jiskra skáče vedle.
Hyundai Accent 1,5 12V r.v. 96
Obrázek
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

zkus jestli t ito cukání příjde ve stejném spektru otáček i na 3ku nebude to tolika znát jako 1 a 2 ale i tak se ti to může projevit pokud ano je problém opět v motoru protože kdyby to bylo jen na 1 a 2 a při 3ce by to nebylo ani minimálně znát čemuž moc nevěřím tak je problém jedine v převodovce ale dost dobře si to neumím představit protože to je jen mechanika a ta by se projevila v celém spektru otáček. Zkus se zaměřit na motor při trojce a také si myslím že to škubání je největší na 1ce a menší na dvojce a ještě menší na 3ce to by bylo tím že díky převodu se to utlumí
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
dzakobo
**
Příspěvky: 269
Registrován: 24 úno 2008, 22:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dzakobo »

No zapomel jsem doplnit.Auto mi zacne cukat ve chvili kdy dam nohu z plynu,tak zacne motor docela znatelne cukat...a jiskry nikde okolo nelitaj,to vim na 100%:o)
Hyundai TUCSON r.v. 2021, 1.6T-GDI HEV 169Kw
Uživatelský avatar
dzakobo
**
Příspěvky: 269
Registrován: 24 úno 2008, 22:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dzakobo »

no ono to vypada jako kdyby se motor po dani nohy z plynu jakoby dusil...
Hyundai TUCSON r.v. 2021, 1.6T-GDI HEV 169Kw
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

a nemůže to být jen vyčochtanýma silonblokama motoru a převodovky já když sundám nohu z plynu na jedničce tak mi chce čelo políbyt čelní okno a když budeš mít ty siláče vháji tak se to rozkáče stejně jako při rozjezdu takže se spíš zeptám jestli ti to dělá i když prošlápneš na volnoběh což určitě nedělá a motor má hezký zvuk ono by chtělo rozlišit jestli ti to dělá auto setrvačností nebo jen motor zdali opravdu vynechává jestli mi rozumíš
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Kamil
***
Příspěvky: 634
Registrován: 22 čer 2007, 16:25
Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kamil »

No,to by mohl poznat,jestli je motor v pohodě a jenom to skáče,anebo motor vynechává.I když při vadných silenblokách by mu to třepalo hlavně na volnoběh,si myslím.
Hyundai Accent 1,5 12V r.v. 96
Obrázek
Uživatelský avatar
dzakobo
**
Příspěvky: 269
Registrován: 24 úno 2008, 22:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dzakobo »

motor jezdi pekne.nemam s nim sebemensi problem!tak je mozny za to dela tohle.ono je to blby popisovat co to dela,clovek si to tezko predstavi,ale pochopil jsem co jsi tim myslel.budu se na to muset mrknout,uz me to celkem sve.ja kdyz na ve vysokych otackach sundam nohu z plynu,tak me to taky rve do pasu,ale kdyz pustim nohu z plynu cca okolo tech 2 tis. tak to zacne cukat...zkusim vymenit svicky,jestli to nemuze byt treba tim
Hyundai TUCSON r.v. 2021, 1.6T-GDI HEV 169Kw
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

a co spojka by to nemohla byt?? jsme se jendou s někym bavil řikal že mu škubal motor při určitych otačkach bylo to spojkou pry neudržela ten maly kroutak ...se povolovala a zapojovala možna lanko nevim nejsem v tomhle technik .... :roll:
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Kamil
***
Příspěvky: 634
Registrován: 22 čer 2007, 16:25
Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kamil »

Taky už se to tady někde psalo.někdo psal,že vyměnil svíčky a kable.Chviličku to bylo v pořádku a pak znova.V životě ho nenapadlo,že to mohou dělat nové kable.Pak koupil jiné,tuším,že originály a v pohodě.
Hyundai Accent 1,5 12V r.v. 96
Obrázek
Uživatelský avatar
Rexcor
****
Příspěvky: 1173
Registrován: 19 črc 2007, 08:47
Bydliště: City Pce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rexcor »

A motor stále cuká, nebo zacuká a dál auto klouže bez cukání. Já jen, jestli to není tím, že když sundáš nohu z plynu naráz v nízkej otáčkách na a nesešlápneš spojku tak to samozřejmě cukat bude. Prostě ztratí motor tah a chvilku se to v něm všechno pere, když je najednou bez plynu. Možná je to z cesty.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Uživatelský avatar
dzakobo
**
Příspěvky: 269
Registrován: 24 úno 2008, 22:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dzakobo »

mame doma dalsi 2 auta a zkousel jsem to v nich za uplne stejnych otacek a ani v jednom mi to neudela.pokud sundam nohu z plynu,tak by auto melo na 1 ci 2 zacit brzdit motorem.je jasny,ze kdyz na to slapnu a hned to pustim,tak ze zacuka,to ale neni tenhle pripad...zkousel jsem i takovy ty prisady do nadrze na procisteni vstriku atp. tomuhle to nepomohlo.
Hyundai TUCSON r.v. 2021, 1.6T-GDI HEV 169Kw
Uživatelský avatar
Tommas33
**
Příspěvky: 475
Registrován: 03 pro 2006, 09:51
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommas33 »

měl jsem stejný problém a po výměně svíček 140kč 4 kusy Brisk je vše v pohodě..na jednné byl větší odtrh a byla napálená elektroda..
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
Uživatelský avatar
dzakobo
**
Příspěvky: 269
Registrován: 24 úno 2008, 22:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dzakobo »

jo soupnu tam novy svicky a uvidim co to provede..:o)snad to bude dobry!
Hyundai TUCSON r.v. 2021, 1.6T-GDI HEV 169Kw
Uživatelský avatar
dzakobo
**
Příspěvky: 269
Registrován: 24 úno 2008, 22:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dzakobo »

Tak uz jsem udelal vyenu svicek. Nejdrive jse nevedel jaky mam koupit svicky,nabizeli mi nekolik typu...vice elektrodove a nebo obyc. Nekde mi rekli abyc se na vice elektrodovy do meho auta vyprdnul a jinde,zase,ze to davaj i do favoritu.. :D tak jsem nevedel,ale nakonec jsem koupil 3 elektodovou. Kdz jsem vyndal ty puvodni,tak tam byli dokonce 4 elektrodove.. :wink: vymenil jsem a jel jsem to projet...nepoznal jsem zadny rozdil...az dneska jsem se docetl,ze bych mel resetnou ECU..tak jsem odpojil na par minut baterku a nechal motor chvilku bezet,aby se trosku srovnal..parkrat jsem nastartoval a zase vypnul a jel jsem to opet projet.. 8) docela jsou koukal!motor mi pekne ozivnul.neni to zadna raketa,ale krasne se vytaci a i lepsi zvuk. Stvalo me treba,ze jsem pri jizde na neutral mel docela vysoky otacky cca okolo 1100 a ted mam pri jaky koliv jizde cca okolo 800,takze uplne nadhera a po cukani ani pamatky!!:o)tak jsem moc rad!!
Hyundai TUCSON r.v. 2021, 1.6T-GDI HEV 169Kw
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“