Koncem loňského roku jsem auto odvezl na zimní spánek k babičce, kdyby motor v nízkých teplotách běhal jak má, nebyl by problém ale když se mu nechtělo tak jsem ho kvůli jeho vlastnímu bezpečí dal mimo Prahu.
Auto jsem odstavil, Vláďovi jsem půjčil svojí váhu vzduchu, vrátil zapalovací kabely, jště jsem na Vláďovu radu zalepil izolepou holé vývody z rozdělovače , zaigelitoval otevřené sání bez váhy, vyndal baterku nechal ho být. (předesílám že k babičce jsem s ním dojel vpohodě jakoby se nechumelilo a auto tam 4 měsíce stálo)
Když jsem ho chtěl nedávno oživit tak se mi ale nepovedlo, vrátil jsem váhu vzduchu pozapojoval zapalovací kabely ale...
Motor naskočí jenom s plynem a když ho držím ve vyšších otáčkách jinak okamžitě chcípá. Nad 3000ot běží jako hodinky jen moc ochotně netáhne ale když jedu pod touhle hranicí tak se mi práská z vejfuku, trhá to a motor má tendenci chcípat a nedržet otáčky. Zdálo se mi že to zase jakoby běží na tři válce

Mam zvukovej záznam motoru ale nepřál bych to slyšet nikomu kdo má skupáče a auta všeobecně rád.
Je mi to všechno ale divný, protože jsem vyměnil komplet svíčky (ty většinou všechno vyřešily), zkontroloval konektor váhy vzduchu a MDčkem vyčistil kontakty, zkontorloval, několikrát přepojoval i prohazoval zaplovací kabely, dokonce jsem koukal jak vypadá zevniř víko rozdělovače jestli to není třeba oxidace kontaktů ale když se stav ani potom nezlepšil tak jsem kapituloval.
Snad budete mít někdo nápad čím by to mohlo být, já už s nápady skončil
