motory H100

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
jirk
Příspěvky: 9
Registrován: 26 dub 2008, 17:52

motory H100

Příspěvek od jirk »

Čau,
chtěl bych se zeptat na H100 jaký jsou s ní zkušenosti, jaký se vyráběly motory atd.
dík jirka
Naposledy upravil(a) jirk dne 02 kvě 2008, 12:53, celkem upraveno 1 x.
Reklama
 

jirk
Příspěvky: 9
Registrován: 26 dub 2008, 17:52

Příspěvek od jirk »

Opravdu nikdo nemá a neví nic o H100? :(
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

ja teda nevim :D
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

S H100 mám jedinou osobní skušenost a tou je výměna zadních tlumičů a musím říct je tam v poho přístup takže na ulici brnkačka nemusel jsem na hever :lol:
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Re: motory H100

Příspěvek od Hujer »

jirk píše:Čau,
chtěl bych se zeptat na H100 jaký jsou s ní zkušenosti, jaký se vyráběly motory atd.
dík jirka
Ahoj!
Delali se 2 naftove motory 2,5 D a 2,5TD(tech je jak safranu) a benzinova 2,4(knam se oficialne nedovazela).H 100 je pomerne drzak,de o to jak se kni predchozi majitele chovali.Spotreba u 2,5 D je 7-8 litru podle stilu jizdy.Nejcastejsi zavady:Prorezle trubky k olej. chladici,vakuova pumpa na alt.,prevodovka kolem 250-300tis.km,motor cca ty same kilometry(dost zalezi na tom jak se k tomu predchozi majitel choval.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
jirk
Příspěvky: 9
Registrován: 26 dub 2008, 17:52

Příspěvek od jirk »

Čau,
dík za odpovědi, hlavně tobě Hujo. Kdyby bylo ještě více info byl bych rád.
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

Ty schanis H-100?Dej si kdyztak pozor pri koupy.Dneska je po bazarech dost aut co maj na tach. cca 140000,ale ve skutecnosti to ma i 400000km!Koukej na to jak je prosezena sedacka ridice,ohmatany volant a radicka,seslapany pedaly.Na spodku se hlavne koukni na predni ramena jak spodni tak i horni jestli nemaj vuly a hlavne jestli za jizdy pr. naprava nevrze :!: Na zadni naprave pak hlavne jestli neni praskle listove pero.Nez to auto nastartujes tak si sahni na motor jestli je studeny a koukni na merku oleje(je pod sedackou ridice).Motor ti studeny musi chytnout ciste,jak ne tak od toho di pryc.Kdyz bude motor teplej tak od toho bez taky pryc(je to trik bazarystu teplej lip chyta a nepoznas na tom jestli se v motoru neco nedeje :!:
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
jirk
Příspěvky: 9
Registrován: 26 dub 2008, 17:52

Příspěvek od jirk »

Čau,
ano chci koupit H100, dám si na výše zmíněné pozor.
Dik :)
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“