Filtr - hříbek

Jak upravit svého hjundaje.

Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Řekl bych, že výkon roste v závislosti na tlaku vzduchu respektive jeho množství spolu s množstvím paliva. Si to si to není přímo úměrné, ale rozhodně to je víc než 0,01kW. A k lepšímu výplach si myslím, že dochází úpravou výfukové části pokud se nepletu popřípadě úpravou výfukové vačky.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Reklama
 

Uživatelský avatar
Lukino
Moderátor
Příspěvky: 457
Registrován: 30 bře 2006, 10:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukino »

Vladislav Bureš píše:Řekl bych, že výkon roste v závislosti na tlaku vzduchu respektive jeho množství spolu s množstvím paliva. Si to si to není přímo úměrné, ale rozhodně to je víc než 0,01kW. A k lepšímu výplach si myslím, že dochází úpravou výfukové části pokud se nepletu popřípadě úpravou výfukové vačky.
no jo no, ale když nemáš turbo, kde se tam ten tlak veme ... jasně celé to je o nasátém objemu ... 0,01 kW jsem jen plácnul, ale v řádu koní to určitě nebude
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

nejde o tlak jako přetlat toho se nikdy nedosáhne atmosférický motor bude vždy v záporném tlaku, ale o velikost podtlaku vem si že třeba na volnoběh já mám -0.6baru ale se sériovým filtrem by to bylo okolo -0,8 (to plácám a nevím o nikom kdo by měl sériový :lol: ) a nezapomeň, že při vyšších otáčkách a větším průtoku budou ztráty větší, myslím že by se to dalo zjednodušeně vyjádřit v procentech. Takže i u atmosférického motoru je to znát, že se nemusí tolika snažit při nasávání do válců kde začánají ztráty motoru, krom odporu a tření.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Odpovědět

Zpět na „Tuning“