Výměna klínového řemenu

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

mikodim
****
Příspěvky: 1350
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: Výměna klínového řemenu

Příspěvek od mikodim »

Na napínacej kladke je vecsinou matica / nepametam presne aka ,ale asi 12ka +- / alebo otvor na imbus a pod. , tam dáte golu , je potrebný len krátky nadstavec aby sa tam zmestila, a potom len trochu vecsou silou potiahnete a napinak na kladke povolí , a remen date ľahúčko dole . Lepsie ak ste dvaja - jeden taha golu a druhý zhodí remen.

Ešte dodám, ze musi ist dole koleso a ochranný plast , aby bol pristup k napínaku..

Kladky sú rôzne, ale princíp je u vecsiny aut rovnaký
Přílohy
napinak.JPG
napinak.JPG (45.63 KiB) Zobrazeno 1854 x
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Reklama
 

soban
***
Příspěvky: 990
Registrován: 01 dub 2013, 19:42

Re: Výměna klínového řemenu

Příspěvek od soban »

Co nechápeš na tom že tam žádná napínací kladka není!!!!!

Koukni na tu moji fotku - klikovka - vodní čerpadlo - alternátor - kompresor klimatizace napínací kladka nikde!

V návodu jsou dva postupy buď se tam nasadí řemen pomocí přípravku (takový klínek aby se nepoškodily drážky) a nebo se povolí alternátor....
paboz
*
Příspěvky: 87
Registrován: 14 lis 2016, 15:44
Bydliště: Petrovice u Kar.

Re: Výměna klínového řemenu

Příspěvek od paboz »

mikodim ver sobanovi zadna takova kladka tam neni.Jeste jsem ho sice nemenil ,ale taky jsem se na to dival kdyz jsem ho privezl a vyhodnotil jsem pouze pres uvolneni altiku a pak hrubou silou altik napnout.Ale i tak mi to hlava nebere kdyz to nejde nikde prubezne dopnout ani automaticky jak to ze se metr remene cesem nenapne a nepiska :-k
nyni Hyundai i 20 / 63 kw r.v. 2013 stav 52 200 km od listopadu 2016
bejvalo: Fiat brava 1,2 / 59 kw
Ford escort 1,4 / 55 kw
Skoda 120 L
VAZ-Lada 2101
Jawa 250 panel r.v.1966
Jawa 20 pionyr
favoritka
kolo pionyr
kolobezka
trojkolka
Boblit
Příspěvky: 3
Registrován: 10 srp 2019, 06:49

Re: Výměna klínového řemenu

Příspěvek od Boblit »

Dobrý den,

Dělal jsem rozvody (70.000) a byly vytahaný na sračku. Při tom jsem vyměnil i řemen.Teď mi celkem často auto při rozjezdu pískne. Někdy víc, někdy méně. Starý řemen nepískal. Servis mi tvrdí, že mám málo naplněnou klimu a kompresor jde ztuha. Klimu jsem nechal prověřit a je ok. Opticky mi řemen přijde málo napnutý. Takže buď je nějaký přidřený kompresor klimy(do výměny řemene byl klid), nebo je vadný nový řemen. Když tedy nejde napnout.
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7901
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna klínového řemenu

Příspěvek od Mexican »

za starych casov sa hovorilo, ze ak V-belt piska, treba ho namydlit :-)

70kkm na rozvody je teda dost malo, to som celkom prekvapeny
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Boblit
Příspěvky: 3
Registrován: 10 srp 2019, 06:49

Re: Výměna klínového řemenu

Příspěvek od Boblit »

Ano, to se říkalo, ale mýdlo časem vyschne.

Posílám fotky, jak volný řetěz vymlel kryt. Nevěřil jsem tomu, Skočilo mi to na klice o dva zuby.
received_2327298477377741.jpg
received_2327298477377741.jpg (73.7 KiB) Zobrazeno 1229 x
received_8609212343449651.jpg
received_8609212343449651.jpg (81.18 KiB) Zobrazeno 1229 x
Odpovědět

Zpět na „i20 Motor a převodovka“