Noo, koukam, ze jaara to tim srovnanim docela rozsekal, na pravd se vzdycky blbe kouka...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Boze co to tu pises za blbosti!Srovnavas Sedan 2WD vazici cca1.5 tuny s SUV 4WD a vazicim Skoro 2 tunny!jaara píše:Škoda Supertb 1.4 TSI:Rexcor píše:Ano myslím si že 1,4 do Superbu nepatří. Mě to osobně zní směšně. Ale pravda je tam to turbo tak to třeba bude šlapat, ale stále to tam podle mě nepatří.
Zrychlení 0-100 za 10.5 s, maximálka 201 km/h, spotřeba 8.6/5.5/6.6
Santa Fe 2,7 4WD V6:
Zrychlení 0-100 za 10.3 s, maximálka 190 km/h, spotřeba 14.2/8.3/10.4
Spíš si myslím, že nepatří ten šestiválec do Santa-Fe. Jede to stejně jako 1.4 v Superbu s téměř dvojnásobnou spotřebou. Malé turbobenzíny ještě Hyundai nemá a velké atmosféry jim nemůžou ve spotřebě konkurovat.
presne tak - vi co rika.Hujer píše:Boze co to tu pises za blbosti!Srovnavas Sedan 2WD vazici cca1.5 tuny s SUV 4WD a vazicim Skoro 2 tunny!jaara píše:Škoda Supertb 1.4 TSI:Rexcor píše:Ano myslím si že 1,4 do Superbu nepatří. Mě to osobně zní směšně. Ale pravda je tam to turbo tak to třeba bude šlapat, ale stále to tam podle mě nepatří.
Zrychlení 0-100 za 10.5 s, maximálka 201 km/h, spotřeba 8.6/5.5/6.6
Santa Fe 2,7 4WD V6:
Zrychlení 0-100 za 10.3 s, maximálka 190 km/h, spotřeba 14.2/8.3/10.4
Spíš si myslím, že nepatří ten šestiválec do Santa-Fe. Jede to stejně jako 1.4 v Superbu s téměř dvojnásobnou spotřebou. Malé turbobenzíny ještě Hyundai nemá a velké atmosféry jim nemůžou ve spotřebě konkurovat.Jinak co se tice spolehlivosti tak se obsah neda nicim nahradit!
Srovnával jsem jízdní vlastnosti dvou různých aut (manuál v Superbu i v Santa Fe), nic víc nic míň. Rexcorovi se zdá 1.4 v Superbu směšná, realita je ale taková, že s jeho Santa Fe automatem šestiválcem by se mohl akorát tak dívat na vzdalující se kufr Superbu.Hujer píše:Jo a jeste nesrovnavej automat a manual.A ta spotreba je sice u superbu na papire ale v realu je nekde jinde jako napriklad kdyz testovali golf Gt s timto motorem tak pri svizne jizde se to o 2.5 litru lisilo od reality!
Testovaná verze Golfu GT měla 125KW To je oproti 92KW sakra rozdíl. Je třeba srovnávat srovnatelné. Časem Hyundai také přejde na turbo benzíny - dotlačí ho k tomu legislativa. Potom ale zcela jistě bude v očích některých zaslepenců nejlepší. Ti zde pak budou porovnávat motor od hyundaie 1.4 120KW s motorem VW 1.4 92KW a budou tvrdit, jak je ten korejský lepší a že VW má jen 92KW. Zrovna tak, jak se zde porovnávala nafta - 1,5CRDI a VW 2.0 TDI s pouhými 81KW.Hujer píše:Jo a jeste nesrovnavej automat a manual.A ta spotreba je sice u superbu na papire ale v realu je nekde jinde jako napriklad kdyz testovali golf Gt s timto motorem tak pri svizne jizde se to o 2.5 litru lisilo od reality!
co znamena smesna cena???Hardcam píše:Ela pujde za smesnou castku do sveta .
poruchovost a vydrz materialu: tenhle ucel taky hraje svoji roly v novych autech. (novy dily + prace v autorizovanych servisech)jandaxx píše:Je samozřejmě pravda, že s příchodem turbo benzínů zmizí největší dosavadní výhoda tohoto pohonu. A to totátní bezporuchovost/mimo mé Elantry 2.0. Té se podělal motor i bez turba. Jakmile přibude turbo, tak se dají očekávat podobné problémy jako u turbo nafty. S tím se ale nedá nic dělat. Klasické atmosféry jsou na ústupu v celém spektru objemů a výkonů. Jde o to, aby každý výrobce nasadil materiály, které to vydrží. A aby majitelé aut s turbem dodržovaly určité zásady, jak se k motoru chovat.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye |