Povětšinu večera jsem jezdil s plným autem lidí a moc jsem ho když byl motor v teplotě nešetřil (vše bylo OK) jenže když jsem všechny vyložil a jel se projet poloprázdnou Prahou jen tak polehoučku a nedej bože z kopečka, motor najendou začal víc kouřit měl nepravidelný chod (na volnoběh) a teplota vody začala rapidně klesat. Navíc i když už jsem pomalu parkoval a teplota vystoupala cca na normál, spustila se sahara která to začala chladit zpět podle mého názoru pod normál a pustila se zbytečně brzo.
Viděl bych to na termostat nebo nějáké trplotní čidlo, a možná oboje máte s tím někdo zkušenost?
Prozatím to asi pořeším tak, že mezi chladič klimy a vodny nacpu nějáký poolystyren nebo něco čím část studeného vzduchu pošlu jinam než na chladič aby mu nebyla pořád zima jebže pořád se takhle jezdit nedá

Další, jaké máte volnoběžné otáčky u skupáčů? Já měl u starého něco kolem 800 ale nový motor mi drží pořád 1200
