no vyšlo mě to na 6000,-kč z toho 5000 výfuky 500 trubky a 300 práce svářeče....to mi svářel kamarád v garáži to jsem ještě nedělal v servisu....jinak jak jsi říkal Dede...že když dva výfuky větší randál tak já si myslím že naopak že když přejdeš z ze dvou na jeden tak to dělá ještě větší randál pač tím výfukem bude procházet více spalin a tím pádem by to možná mělo dělat větší randál.....já jsem to rozdělil na dva jenom zkrz to že se mi to moc líbí a taky proto že ty výfuky co tam mám tak jsem měl už na předchozím autě a tam mi to posloužilo dobře....ale upozornuji že je na tom znát spotřčba......když jedu s otevřenýma výfukama tak to tak bere o 0,5-1 litr více na 100km....pač když je mám ovetřený tak plyny se nezdržují ve výfuku a tím pádem si myslíš že to líp jede a tím pádem na to dupeš ale užř dlouho jsem nejel bez otevřených ....ale praví opak...když je zavřu tak je to lepší krásně to taky zní a jede to lépe pač motor potřebuje nějaký odpor na výfuk a to co jsem udělal já tak tam žádný není...pač jsem výtáhl všechny tlumiče a mám tam jenom katalizátor...a pak už jenom ty dva zadní tlumiče...takže když tam necháš tlumiče tak si myslím že to bude dělat krásný zvuk ale nebude protivní pro cestující......já jsem je vytáhl proto že ještě nebyly vypálený tlumiče a chtěl jsem větší randál no to jsme se nechal uníst v tom psaní
Hyundai Coupé 2.0 16v
Alu 17" 205/40/17 Pirelli a Michelin
Sportovní výfuky Fireball
Sportovní vzduchoví filtr
Eonon E1015 Kicker 12l7 1500w
Xenony H1 6000k brutus hudba
Jerry159 píše:no vyšlo mě to na 6000,-kč z toho 5000 výfuky 500 trubky a 300 práce svářeče....to mi svářel kamarád v garáži to jsem ještě nedělal v servisu....jinak jak jsi říkal Dede...že když dva výfuky větší randál tak já si myslím že naopak že když přejdeš z ze dvou na jeden tak to dělá ještě větší randál pač tím výfukem bude procházet více spalin a tím pádem by to možná mělo dělat větší randál.....já jsem to rozdělil na dva jenom zkrz to že se mi to moc líbí a taky proto že ty výfuky co tam mám tak jsem měl už na předchozím autě a tam mi to posloužilo dobře....ale upozornuji že je na tom znát spotřčba......když jedu s otevřenýma výfukama tak to tak bere o 0,5-1 litr více na 100km....pač když je mám ovetřený tak plyny se nezdržují ve výfuku a tím pádem si myslíš že to líp jede a tím pádem na to dupeš ale užř dlouho jsem nejel bez otevřených ....ale praví opak...když je zavřu tak je to lepší krásně to taky zní a jede to lépe pač motor potřebuje nějaký odpor na výfuk a to co jsem udělal já tak tam žádný není...pač jsem výtáhl všechny tlumiče a mám tam jenom katalizátor...a pak už jenom ty dva zadní tlumiče...takže když tam necháš tlumiče tak si myslím že to bude dělat krásný zvuk ale nebude protivní pro cestující......já jsem je vytáhl proto že ještě nebyly vypálený tlumiče a chtěl jsem větší randál no to jsme se nechal uníst v tom psaní
nesmysl, precti si to tom neco v jakoliv knizce, odborny.. a hlavne ne na tuning foru...
I ❤ cars Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS