Nejdříve doporučuji sundat levé přední kolo a auto dát na hever (vše se bude dělat o moc lépe, než s nandaným kolem). Zvláště, pokud se chystáte protahovat silnější kabely, které průchodkou jen tak sami neprojdou.

Dále buď křížovým šroubovákem nebo "10"kou imbusem odšroubujete tři šrouby na pravé straně.

Dále ještě jedn vrut na pravé straně a "10" šroub. Zde jsou vidět i všechyn předchozí šrouby, které je nutno odšroubovat.

Pokračujeme nahoře, kde máme jeden vrut a jeden šroub.

Na levé straně podběhu máme uprostřed jeden šroub.

Za kolem máme v levé částo dva vrury.

A konečně poslední dva vruty v levé části pod předním nárazníkem.

Tak a máme kryt podběhu dole a můžeme se vrhnout na protahování. V právé části už vidíme gumovou průchodku a můžeme protáhnout kabel.

Zevnitř vidíme průchodku v levé části v úrovni pedálů. Je to ta více vlevo, né veprostřed pod pedály.

Vyndáme gumovou průchodku, protáhneme kabel a pokusíme se ho protáhnou přímo gumovou průchodkou a zaizolueme.

Kabel máme tedy již dobře chráněn průchodkou a zaizolován proti vodě, můžeme tedy uchytit kabel k ostatním, které již kopírují podběh a vedou do motorového prostoru.


A nakonec protáhneme kabel otvorem, kterým již vedou i kabely, které kopírujeme, do motorového prostoru a hle, kabel nám vylezl v levé části motorového prostoru (z pohledu řidiče) vedle pojistkové skříně za baterkou.




Omlouvám se za špatnou kvalitu fotek a když to teď sám hodnotim, tak pro fotoreport moc velké detaily, které moc neřeknou, kde přesně je jaký šroub umístěn. I tak doufám, že se někomu návod bude líbit a že ho někdo ocení
