Hardcam píše:stanci: ten jsi nahral Borkovi, doufam, ze da gol...

Hardcam-nevím co tě žere,že do mě rýpeš bez vztahu k tématu v každém svém příspěvku i v jiných tématech,ale já Harde za to fakt nemůžu,že máš v 2,0l turboropákovi JEN 83kW-s tím holt musíš jezdit jen na spotřebu

I tvé blafání,že nadměrně vychvaluji 2,0l CVVT-kde jsi to četl?Já ani takový motor nemám,tak nepruď žvásty

-ale,když může VW vyrábět 2,0l benzín s 85kW,tak to tak hrozné se 105kW(na 91 okt.benzín)není,co říkáš?Moc výkonějších motorů v 2,0l benzínu není,spolehlivějších ještě méně a že by do nějakého šlo používat třeba olej SG jako v

.....tak o takovém už mě není vůbec nic známo

A rozhodně s benzín.2,0l u

nejsou problémy-což se třeba o tvých už měněných vstřikovačích,.... u CRDi říct nedá

.
A jestli

nedělá špičkové benz.motory(v běžných autech)-2,0DCVVT/121kW

v atmosféře,2,4l DCVVT/128kW(atmosféra),3,3l V6 CVVT-184kW nebo i v malých objemech nadprůměrné 1,2 , 1,4l a 1,6l,tak mě prosím tě napiš,kolik automobilek má výkonnější řadu benz.motorů-troufnu si tvrdit,že ani jedna

(tím nemyslím,že napíšeš výkřik typu Honda-2,0l/147kW a jinak prd-kdo má v nabídce alespoň několik lepších benz.motorů,v běžných autech).Oproti tomu v naft.motorech nic extra nemá.
Tak do mě neustále nerýpej a běž si úsporně zakouřit do kopce

.

Ahoj
