Vejfuk a stahovani okynka accent

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
R.e.d.m.a.n.
**
Příspěvky: 480
Registrován: 20 úno 2009, 16:07
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vejfuk a stahovani okynka accent

Příspěvek od R.e.d.m.a.n. »

jo no tak ok ja se na to to podivam zejtra snad . A s tim elktrickym stahovanim to myslite jako ze se da to elektricky pouzit i na manualni????? ale porad to bude manualni???? :D
/-/Yundai Accent 1997 , třídvéřko , 1.3i 12 ventil , tmavě červený , uz to valim přes 205 000
Reklama
 

Uživatelský avatar
mayq
***
Příspěvky: 923
Registrován: 12 čer 2008, 19:30
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Re: Vejfuk a stahovani okynka accent

Příspěvek od mayq »

Klucka z dveri zmizne ale diera tam ostane ... asi tolko :D :D :D
Hyundai Accent `96, 1.5i 12V, 5dv. hatchback Marlborough Red

Obrázek
Uživatelský avatar
lacokubik
*
Příspěvky: 66
Registrován: 09 úno 2009, 14:01
Bydliště: Bernolákovo

Re: Vejfuk a stahovani okynka accent

Příspěvek od lacokubik »

super tak sa do toho pustim ešte niekde to odstaviť aby sa dalo robiť a susedia neočumovali čo som zase "pokazil" :-k
:hyu: Hyundai Accent X3 - 3dv, 1,3 55kW , r.v.6/1999
vascodegama
Příspěvky: 6
Registrován: 16 čer 2009, 09:47

Re: Vejfuk a stahovani okynka accent

Příspěvek od vascodegama »

mayq píše:No je to lanko ako na brzdach na bicykli (kole) aspon mne to tak prislo no a jednoducho bolo roztrhnute, rozstrapkane. Tie lanka su tam 2.
lanko daj rovnaku dlžku konec hrubej koncovky daj do navijaka a druhy konec daš do urobenej koncovky. kúsok 2až3mm hrubkx prevrtaj dierku podľa hrubky lanka a poriadne to sklepni. Ja som menil na oboch okien a ide.
Uživatelský avatar
Jarin
*
Příspěvky: 10
Registrován: 31 črc 2006, 00:05
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: Vejfuk a stahovani okynka accent

Příspěvek od Jarin »

IMG_8996.JPG
IMG_8996.JPG (196.92 KiB) Zobrazeno 148 x
Zdravím,
dejte si pozor na to lanko z kola,napoprvé mi dali v cykloprodejně silnější průměr lanka a pak to mělo šílený zvuk.musel jsem to předělat.Lanko koroduje většinou od těch ocelových pružinek (podobných jako v propisce), které tlumí dorazy před vstupem do el.navijáku.
Problém je též při nahradě nýtů navijáku šrouby.(elektromotorek nesprávně dosedá a deformuje celý mechanizmus)Pozor též na roztřepené lanko, po zkrácení již nejde provléci pružinkou a vstupní dirkou k navijáku.Nejlépe provléci kompletně celým mechanizmem a potom zkrátit. Doba opravy cca 1,5 hod.
Přílohy
IMG_8995.JPG
IMG_8995.JPG (131.18 KiB) Zobrazeno 149 x
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“