Zdravím , pánové stalo se Vám taky že zhruba do měsíce od koupi nového přišel dopis kde děkujou za koupi automobilu a s nabídkou vysvětlení veškerých dotazů ? Mi dnes ano a čumím na to jak rak , jsem docela mile překvapen zájmem autosalónu, nikdy jsem se s ničím podobným nesetkal a ani jsem o tom neslyšel. Jinak konkrétně jde o autosalon v Opavě - Jaktaři REPREcar.
od 27.3.2018 - Kia Cee´d SW 1.6 GDI 2015 od 24.5.2016 - Hyundai i30 1.4 CVVT 2010 (x) od 9.11.2010 - Škoda Fabia 1.4 MPI 2002 (x) od 10.12.2009 - Hyundai i10 classic, 1.1 SOHC od 1.10.1986 - Fiat 126p 650E (x)
nn první je poděkování a pak jen nabízejí zodpovězení příadných dotazů protože jak sami píší : "Ze zkušenosti víme, že se po prvních dnech užívání automobilu mohou vyskytnout dotazy či nejasnosti. " zakže žádný dotazník, teda jestli jsem Tě dobře pochopil
od 27.3.2018 - Kia Cee´d SW 1.6 GDI 2015 od 24.5.2016 - Hyundai i30 1.4 CVVT 2010 (x) od 9.11.2010 - Škoda Fabia 1.4 MPI 2002 (x) od 10.12.2009 - Hyundai i10 classic, 1.1 SOHC od 1.10.1986 - Fiat 126p 650E (x)
Podle toho, co tu ičkař píše, tak je to skutečně dopis přímo od dealera a nikoli ten trapný dotazník, který jménem dovozce posílá najatá agentura.
S dopisem jsem se ještě nesetkal a v podstatě se stydím, že mě kdysi jako prodejce nových aut nenapadlo je též rozesílat .
Když už jsem zmínil ten dotazník, s tím mám taky vtipný zážitek. Loni v březnu jsem koupil Sonátu a dotazník dorazil mému bratranci, na druhý konec Prahy. Oba jsme v té době měli (i když on staršího Accenta) a úplně stejná jména .
26. (FORD 1.) Explorer
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
Ani sa nečudujem keď Vám posielajú že si možete zdarma požičiať auto. Vzhľadom na to koľko áut ste brali od jedneho predajcu by som dal celý vikend s plnou nýdržou
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Lantra v 94 (a 3x strycova Sonata 94) - Prim Car Dejvice (zkrachoval)
Sonata v 98 - Prim Car Melnik (zkrachoval), ukradena
Lantra v 00 (a 3x strycova Sonata 00+Atos a tetina Elantra+Accent 00) - Auto Hoffmann Kolin Kutlire (zkrachoval), nejlepsi pristup, co jsem zazil a nejlepsi a nevetsi servis tenkrat v CR
Sonata v 05 (a 3x strycova Sonata 05+5x Tucson+2x H1+5x Elantra 05 a tetin Accent 06) - Auto Hasa (kupodivu zatim nezkrachoval), nejhorsi servis a pristup servisu strasny
dalsi z Domanskyho Praha Zdiby
myslim, ze celkove se u Hasi udelali obrovsky ksefty a ani to obcas nestaci
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Čistá děkovačka. Je to tak krásně jednoduchý nápad, který čerstvého majitele nového autíčka potěší. A pokud vím, tak žádný jiný dealer to nedělá .
Takže odpověď na Tvou úvodní otázku - NE, takový milý dopis jsem nedostal .
26. (FORD 1.) Explorer
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
potěší to máš pravdu, ale ze začátku jsem to nechápal, protože jsem se s tím nikdy nesetkal a ani o tom neslyšel, jsem hodně mile překvapen, tak jak zatím s celkovým přístupem REPREcar Opava tímto chci říct že se zatím jeví jako dobrý dýler jako jeden z mála dýlerů . Jak sami víte mají se servisem a přístupem rezervy, REPREcar se zdá být jiný, lepší ...
od 27.3.2018 - Kia Cee´d SW 1.6 GDI 2015 od 24.5.2016 - Hyundai i30 1.4 CVVT 2010 (x) od 9.11.2010 - Škoda Fabia 1.4 MPI 2002 (x) od 10.12.2009 - Hyundai i10 classic, 1.1 SOHC od 1.10.1986 - Fiat 126p 650E (x)
Já přístup servisů , ať už autorizovaných či nikoli, záměrně nehodnotím. Buď jsem v nich pracoval jako prodejce nebo se k nim moji bývalí kolegové přesunuli, takže vždy jednám s lidmi, které znám osobně mnoho let. A nikdy jsem žádný neřešitelný problém neměl .
26. (FORD 1.) Explorer
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line