prave si listuju v aktualnim cisle sveta motoru, kde se rozebiraji ruzne pohony kol (predek/zadek/ctyrhraba) a s tim souvisejici chovani na snehu.
no, ja myslim ze je to nam vsem jasny, ale pritom jsem si uvedomil jednu vec: rano kdyz jsem jel pro rohliky tak nevim proc ale z kazde prudce projete zatacky jezdim dvermi napred, a pritom hrabu prednima (coupe RD)! teda ne ze bych to neznal - za ty roky uz vim co od nej cekat a desne me to bavi
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
co vy na to? jaky mate zkusenosti? co GK, chova se stejne? ja jsem nem jel, ale nebylo moje takze jsem se bal zkouset limity
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
dale by me zajimalo cim to muze byt, ze je predohraba pretaciva (je jich malo)? nastaveni podvozku, rozlozeni hmotnosti? jedno s druhym bych rekl
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
P.S.: pro rypaly - nerikam ze coupe se ve 100 % pretoci, ani nerikam ze to musi povinne delat zadohraba - taky se umi nedotacet, ale u coupe me prekvapuje ochota s jakou se pretaci, a na povrhu s horsi adhezi (snih, mokro, sotolina) jeste lip:-) a kouslou ruckou to fakt neni, naopak kdyz jsem ji mel zaseknutou tak se tomu vubec nechtelo
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)