prave si listuju v aktualnim cisle sveta motoru, kde se rozebiraji ruzne pohony kol (predek/zadek/ctyrhraba) a s tim souvisejici chovani na snehu.
no, ja myslim ze je to nam vsem jasny, ale pritom jsem si uvedomil jednu vec: rano kdyz jsem jel pro rohliky tak nevim proc ale z kazde prudce projete zatacky jezdim dvermi napred, a pritom hrabu prednima (coupe RD)! teda ne ze bych to neznal - za ty roky uz vim co od nej cekat a desne me to bavi



co vy na to? jaky mate zkusenosti? co GK, chova se stejne? ja jsem nem jel, ale nebylo moje takze jsem se bal zkouset limity

dale by me zajimalo cim to muze byt, ze je predohraba pretaciva (je jich malo)? nastaveni podvozku, rozlozeni hmotnosti? jedno s druhym bych rekl

P.S.: pro rypaly - nerikam ze coupe se ve 100 % pretoci, ani nerikam ze to musi povinne delat zadohraba - taky se umi nedotacet, ale u coupe me prekvapuje ochota s jakou se pretaci, a na povrhu s horsi adhezi (snih, mokro, sotolina) jeste lip:-) a kouslou ruckou to fakt neni, naopak kdyz jsem ji mel zaseknutou tak se tomu vubec nechtelo
