solenoid valve a EGR ventil ?

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
Viki
***
Příspěvky: 642
Registrován: 13 čer 2009, 21:55
Bydliště: Šumperk

Re: solenoid valve a EGR ventil ?

Příspěvek od Viki »

tak to mas asi pravdu. Ale mi sme to resili u naftaku tak nevim jak je tu treba u Cupecka. Ale v servise to nekdy zadelavaji uplne jek popisujes.
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Accentdevil
*****
Příspěvky: 1724
Registrován: 03 úno 2009, 11:48
Bydliště: Sokolov

Re: solenoid valve a EGR ventil ?

Příspěvek od Accentdevil »

Zaslepuje se to prave proto, aby to nezasiralo motor, sani atd, vykon asi moc nepoznas, ale nevim, ja ho nepoznal, prej 10% spalin se znova spaluje, snizi to emise, ale ze to zasere sani a motora sebere Ti to urcitej vykon to nikoho nezajima, cistil jsem skrtici klapku a ta teda vypadala :-$ ted uz je zase cistounka a EGR ventil je zaslepen a autu se opet dobre ´´dycha´´ :) u dieslu to prej hodne ovlivnuje, s EGR to kouri a bez EGR ventilu ne, ale to bych kecal jak to presne ted bylo nevim, ale videl jsem na Youtube video, ale hledat se mi ho nechce :lol:

Zaslepeni ventilu ma PODLE ME jen pozitiva, trochu zvyseni emisi nepovazuju jako negativum...
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)

V.a.l.i.5@seznam.cz
Uživatelský avatar
Dr Meduza
****
Příspěvky: 1105
Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: solenoid valve a EGR ventil ?

Příspěvek od Dr Meduza »

u benzinovyho motoru by EGR melo trcochu snizovat spotrebu v mestskym rezimu jizdy (tod ovsem teorie, praxe muze bejt jinde)
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Uživatelský avatar
Accentdevil
*****
Příspěvky: 1724
Registrován: 03 úno 2009, 11:48
Bydliště: Sokolov

Re: solenoid valve a EGR ventil ?

Příspěvek od Accentdevil »

To slysim poprve, ale nevim jestli tomu tak je. Nic me nenapada proc by ji to melo snizit, ale jestli to nekdo vi, tak budu rad za odpoved.
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)

V.a.l.i.5@seznam.cz
Uživatelský avatar
oltcitak
****
Příspěvky: 1478
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: solenoid valve a EGR ventil ?

Příspěvek od oltcitak »

Taktak,EGR je na vylepsenie emisii v nizkych otackach za cenu zhorsenia dynamickych vlastnosti motora. A k pojmom: solenoid valve je vseobecne oznacenie pre ventil ovladany na zaklade elektromagnetickeho pola,vid http://translate.google.com/translate?h ... noid_valve a EGR je to,co uz tu bolo spomenute. Ale v hovorovej reci si mechanici tieto pojmy zamienaju medzi sebou. :-k
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“