Ahoj, auta co mají vestavěný teploměry maj čidlo někde pod předním nárazníkem. Děda kdysi takovej teploměr koupil do svýho Forda a kabel táhl od středovýho panelu, ke dveřím, část schoval do kastlíku u spolujezdce, potom dveřma kolem gumy ve výšce toho kastlíku ven a tam byla skulina kolem předního okna a blatníku, kterou to protáhl do motorovýho prostoru. Ale nemáme moc dobrý zkušenosti s přesností měření. Auta co maj origo teploměr maj to čidlo nějak upravený, v nějakým pouzdře proti teplotě od motoru. Dědovi to měří přesně jenom se studeným motorem nebo po takovejch pěti minutách jízdy přes 40km/h, když stojí na místě s běžícím motorem, nebo popojíždí na křižovatkách ve městě, ukáže někdy teploměr i 30°C v zimě

... Jestli si zručnější, táhl bych čidlo ven raději vnitřkem přístrojovky a potom průchodkou na zemi u spolujezdce (byla tu někdy zmiňována v souvislosti se šťávou pro audio) a umístil bych ho na podvozek co nejdál od výfuku.
Ford Escort 1.6, r.v. 97'
Hyundai Accent 1.3, r.v. 95', TP 97'