Pokud by značkoví prodejci/servisy Hyundai chtěli být vstřícnější s cílem větší spokojenosti klientů, sami dost dobře vědí co a jak. Stačí se podívat na chování zde opakovaně chválených značkových prodejců/servisů (např. Vista car Hodonín a další).
Očividně ale dostatečně nepochopili, že spokojený klient znamená podstatně vyšší zisk pro ně nebo zkrátka jen odmítají více investovat do svých zaměstnanců, protože nevěří, že se jim tato investice vrátí podle jejich představ, tedy pokud možno rychle a mnohonásobně...
Osobně bych byl velmi rád, kdyby na zdejší stránky chodili a třeba i vstupovali do diskusí (pokud mají co říct), byť by se nevyhnuli jistému náznaku vlastní reklamy. Ale člověk by viděl konstruktivní zájem na druhé straně. Nikoliv jen současnou tendenci klienta v nesnázích odbýt a minimalizovat vlastní práci a náklady. Zatím jsou to tady spíš perličky, viz. zástupce Autocentra Háša apod.