Nebudem nič rozprašovať, vhlko je tu dosť

Súhlasím s tým čo si napísal, ale len po niekade:
2) vliv to má na chladič velkého okruhu, s malým okruhem to nemá nic společného, protože ten je oddělen termostatem a do provozní teploty motoru je velký okruh odpojen. STOP.
a)Ak zapnem kúrenie na studenom motore, voda ide cez malý okruh a kúrenie. Motor sa snaží dosiahnuť prevádzkovú teplotu a tým, že je zapnuté kúrenie, tak mu to trvá trochu dlhšie. Ale raz to príde, benziňáky hrejú rýchlo

b) prvý raz otvorí termostat, odpustí trocha teplej do veĺkého okruhu a zoberie z neho studenú. Predstav si, že to urobil 5 krát.
A teraz príde ten rozdiel:
V zakartónovanom aute nedochádza k takému rýchlemu úbytku teploty v už trochu zohriatom veľkom okruhu. Tým, že je menší odvod tepla vplyvom náporového chladenia,voda vo veľkom okruhu je teplejšia, a preto pri následnom otvorení termostatu dopúšťa do malého okruhu teplejšiu vodu.
Keby to tak nefungovalo, bolo by to perpetum mobile.