Při dupnutí plynu nemá výkon

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Re: Při dupnutí plynu nemá výkon

Příspěvek od adam221 »

Engineer > Asi treba zvolit dvojku :)
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Reklama
 

N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Při dupnutí plynu nemá výkon

Příspěvek od N2DRFT »

Já jsem teda petrol head a na benzínu si celkem zakládám a to řazení mě baví, ale mam auto spíš na blbnutí, muset lítat někam daleko, tak bych turbodiesla viděl jako lepší alternativu, ano nafta tak hezky nevoní ani nezní, ale na cestování je to parádička.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Při dupnutí plynu nemá výkon

Příspěvek od N2DRFT »

Engineer píše:
Skyline píše:Taky nemame vykon kdyz na to dupnu, mam tam zarazenou 5 a ve180 ne a ne razatne zrychlit uz me to zacina sr... jo mame 1,4 I30.
=D> Si ma pobavil, verím že si to myslel ironicky :lol:

Mna tiež accent rozčuluje keď pred zákrutou pravouhlou podradím do 3 a vychádzam zo zákruty, dám plný plyn a nič... ](*,) 8-[
nakup lepivější gumy :D
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
Cserv
**
Příspěvky: 148
Registrován: 28 črc 2010, 08:03
Bydliště: Praha

Re: Při dupnutí plynu nemá výkon

Příspěvek od Cserv »

Ruska.ruleta: Díky za odpověd, taky si říkám, že to je podle zvyku, :^o u diesela je to řazení jinak než u benzínu. Pač, taky jsem jel s tátovým Getz dieselem 3.válec a zdálo se mi živější, ale podle tahometru to nebylo jak moje auto s benzínem. U mýho auto bylo opravdu živější než u dieselu. Bylo vidět že to je o zvyku. Takže už to neřeším, že auto nemá výkon. Podle skutečnosti výkon má, možná víc než je v techničáku, možná to je jen pocitem :mrgreen: By jsem si měl dát spíš se sousedem sprinta, at víme kdo má pravdu. :twisted: Ale zjistil jsem jednu věc, když je zapnutá klimatizace, tak ta se opravdu nechce jet :cry: Ale to by jsem počítal, že u všech auta je to stejný, prostě klimatizace žere výkon z auta. Když jedu do kopce, tak prostě klimatizaci vypnu, aby hezky táhla.
i30, 1.4 MPi DOHC CVVT, Comfort, Shine Red, Korea
Uživatelský avatar
saldy
***
Příspěvky: 545
Registrován: 11 kvě 2009, 15:00
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Při dupnutí plynu nemá výkon

Příspěvek od saldy »

Já toho s 1,4 moc nenajezdil, ale měl jsem možnost vyzkoušet i cvvt v Ceedu, přišel velmi svižnej, je třeba se dostat co nejrychleji k vysokým otáčkám, myslim 6500 ot. třeba i za cenu podřazení o 2 stupně, motor tím vůbec netrpí i když řve jak kráva, byť pocitově netáhne, zrychluje pak pěkně lineárně, poznáte to na rychloměru jak jde ručička rychle nahoru. =D>
Jak píše RR občas je dobré navštívit červené pole, a vyhnat pavouky z vejfuku
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Uživatelský avatar
Cserv
**
Příspěvky: 148
Registrován: 28 črc 2010, 08:03
Bydliště: Praha

Re: Při dupnutí plynu nemá výkon

Příspěvek od Cserv »

Poslední dobou, než jsem se přestěhoval (cca půl roku), tak už často dávám vyšší otáčky, pač spěchám na vlak :mrgreen: Do červeného pole se znažím točit, ale brzdí omezovač, 8-[ ale do omezovače jsem párkrát dělal.
i30, 1.4 MPi DOHC CVVT, Comfort, Shine Red, Korea
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Při dupnutí plynu nemá výkon

Příspěvek od 89majlo96 »

a k comu to je ? Poslednych 300-500 otacok do cerveneho uz aj tak nema taky zatah, lepsie je preradit.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: Při dupnutí plynu nemá výkon

Příspěvek od severtom »

"Už jen to, že naftáky jsou dražší, proč asi..............."

Člověče, v jiných tématech rozdáváš moudré rady, ale tady ses hrozně shodil .-)
nafťáky jsou dražší prostě proto, že obsahují kupu draze vyrobitelných dílů (vysokotlaké vstřiky, turbo, dvouhmoťáky...) a motor je celkově masivnější.
Lidi je kupují např. proto, že mají z práce naftu zdarma nebo od známých za 24 Kč/l.

Všímej si témat na tomto fóru, u benzínu se řeší spotřeba, u nafty se řeší "jakou naftu tankujete" :-) takže lidi se prostě bojí kvality a oprav po pár desitkách tisíc km... nikdo neví, jak dlouho mu turbo vydrží, proto jsem si koupil benzín a otázku spootřeby rozsekl instalací lpg - jezdím jakoby za 4 litry a to je pro mě důležité, když si palivo kupuju z vlastní kapsy... mimochodem se také nemusím bát biosložky, protože do LPG ji prostě nemohou přidat :-)

Za rok provozu auta jsem najel jen na výletech 27 000 km a tak už mám představbu zaplacenou. Pokud auto nerozstřelím, ušetřím za 10 let tolik, že jsem měl novou káru zadarmo - a to se vyplatí :-) Benzín ani nafta už levnější nebudou.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Při dupnutí plynu nemá výkon

Příspěvek od 69pavel »

pro severtom

ano na plynu usetris ale priznejme si pokud pouzivas standartni svicky pro motor a standartni olej v motoru tak tim rozhodne nesetris motor, ano jsou uz dnes lepsi provedeni plynu smesovace atd nez pred 15lety ale porad jeho vlasnost plynu nevymizela a to ze je to tzv suchy provoz ve valci,
pokud chces aby motor vydrzel tak je zapotrebi koupit svicky urcene pro provoz LPG a tak samo olej urceny pro provoz LPG,navic se doporucuje zkratit vymenu u lpg 15000 na 10000. sice dnes jsou daleko lepsi materialy nez kdysi ale clovek nikdy nevi.
pak je tu dalsi vec ato ze dnes automobilky hlasaji ze motory by mely vydrzet cca 400000 bez problemu coz dnes uz neni problem a motory toto skutecne vydrzi,lec u provozu LPG mam pochybnosti ze tolik vydrzi tipl bych tak sotva polovinu,mozna 2/3 a pak jet za takovym autem je jedna radost,kdyz vidis jak mu cudi z vyfuku, takze asi by na emisich v 300.000 neprosel jako benzinak ci naftak. navic dnes se kazdy vetsinou ridi pravidlem auto mam na nejakych 5-6 let pak to strelim a za tu dobu tolik km nenajedu,takze mi to vydrzi a pak je mi to jedno.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Re: Při dupnutí plynu nemá výkon

Příspěvek od adam221 »

69Pavel> Vsetko je to o nahode... Ano diesel auto si nechas 5 - 6 rokov a potom ho strelis... Bohuzial JA som nemal stastie.. Ja som po 3 rokoch zobral zlu naftu a setrenie na nafte sa mi zrazu vypomstilo.. Nemat stastie na lacne vstreky, tak som minimalne x tisic euro v minuse.. Tiez som si po nafte zobral benzin, nechce sa mi spekulovat, tu mozem natankovat tu nie..
Preto ze som mal smolu, zase nehovorim, ze nafta je zla... Nafta a naftaky su super, ale nie na Slovensku...
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: Při dupnutí plynu nemá výkon

Příspěvek od severtom »

Vítám pokus o diskusi, ovšem nemá cenu mě přesvědčovat, na co potřebuju auto - proč jsem si ho koupil. Vždy jsem měl nové a vždy po 10 letech dojel do mrtě - do Feldy začalo téct ze všech stran, i když motor měl po skoro 200 000 km stále skvělé starty, mezi výměnami vůbec nebral olej atd. - najel jsem to s původní spojkou, 1x výměna baterky, 3x výfuk atd. :-)
Na LPG prostě jezdíš nejlevněji, proto se mi po roce potvrdilo, že nenajedu jen 20, ale 27 tisíc (jen výlety a to už jsme Evropu projeli křížem krážem, takže bych měl jezdit stále méně a méně). Pokud auto zase vydrží 10 let, tak mi to stačí, na rozdíl od Feldy máme 10 airbagů a za 10 let bude konstrukce aut zase úplně někde jinde.
Nehodlám jezdit autem, které smrdí po někom jiném a u něhož nevím, jaký šikula měnil/nastavoval důležité komponenty (netýká se jen podvozku).
Pro tvou informací, Felda prošla pokaždé emisemi bez potíží, bez známých, natož úplatku. Nebojím se o motor s LPG, svíčky každých 10 000 km vyndám, jsou to 3 minuty práce na 1 svíčku .-) a vůbec nic jim není, ani na garančce před měsícem a půl (a 7000 km) s nimi neměli žádný problém. Olej standardně, "speciální" olej je stejně jako speciální svíčky dobrý tak do Desty na LPG, která musí jezdit v uzavřeném prostoru .-) Jediné, co musíš udělat, sklepnout elektrody nové svíčky na 0,7 mm, abys nepřetížil zapalovací cívky, které u starších H rády probíjely (neopravitelné, konstrukční vada).
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Rozsekal mě dnešní příspěvek na motorkáři.cz - kopíruju celé

Příspěvek od severtom »

Autor vyvrací nadávky na adresu asijských motorek a aut následujícími slovy:

(první odstavec je jeho profil a příspěvek, na který reaguje)

---
marekparek
5/912
Horní Životice
Honda CBR 1000RR Fireblade, Yamaha FZ1 Fazer
IP:90.179.205.... Mike70 píše: Právě, že plná srovnatelnost je jen iluze. KIA nikdy nebude auto na 20 let, tak jako například Toyota. Stejný to je a mylsím, že i bude s Čínskýma motorkama, protože pokud by měly bejt stejně kvalitní, tak budou i stejně drahý jako Japonský.

nevím kde si na to přišel ale všichni jsou japonský obšlehlý a přemýšlení a vývoj je často uplně stejnej ...já měl samé hondy a přešel sem na passata a octavku (1 až 3)najeto vždy od 0-250/80tis

Teď jsem koupil zase novou oktávku a už mám druhou během půl roku slavnej 2.0TDI jsem měl 4x v reklamaci na elektroniku, 2xna elektroinstalaci a 4na závadu ve funkci klimatizace...tak jsme se dohodly že si oktávku vemou zpět protiúčtem a vzal jsem si 3jku s 1.9TDI a čipnu ho.. ten drží ale závady v elektroinstalaci jsou tu zase jako neutále problikávající kontrolka ruční brzdy, couvací senzory hlásí překážku i když tam nic není (jak kdy)..no už 3x kvůly kontrolky sundávaly přístrojovku a při neustálých reklamacích mi bylo sděleno že to tam budu muset asi nechat pokud to nebude panelem přístrojů a bude muset dolů komplet čalounění a koberce že je dost možné že probíjí někde kostra... no pak přidírající se prasátká brzd předku jenže když je čistily tak nic nenašly takže budou měnit previntivně hadice a pokud to nepomůže tak pujdou dál...jediné co funguje je motor starej dobrej 1,9tdi..když sem kupoval passata tak sme braly 3ks (4motion-higline)kamaradka 2.0TDI kamarad taky a ja si řekl že už nechci nic takovýho takže vzal starší 2.8V6 30v dal ho do plynu a jezdil za stejné peníze jako ty diesly jenže po 30tis km ty 2.0TDI už stály +- oba na kilometr jeden Klikovka (odelo mazání) a druhej si u makra řekl dost a 2měsíce to jezdilo po servisech (značkových) od kabeláže přes vstřiky vše se měnilo a došlo na jednotku cca opravy okolo 80tis kč ...takže ja bych na Kiu a jiné Korejce špínu neházel maj kvalitativně daleko blíže k japoncům než celý DAS AUTO koncern..

Jedinné co jsem řešil u Japonců za problém bylo dolívání PHM a výměna kotouču brzd ,desek a rozvodů nic víc..Honda Najeto 338tis v LPG a chytala na drc a o motoru nebylo ani slyšet..nevěděl sem co je vybitej čep nebo tlumič... (ročně najedu okolo 80-100tis)
Auta jsem předtím kupoval +/- 30 až 45tis najeto jako referenční vozy.

Kámoš má Hyunday Lantru a pak novejší modely ale lantru měl 10 let a nikdy se nic neposralo a o servisu rovněž nevěděl...

Nadruhou stranu musím říct že oktavia 1 ač to nebylo moje oblíbené auto na začátku tak se nim stalo a nechalo mě jen jednou za 276tiskm ve štychu ..ale servvis je na skoro na každý vesnici a tak nebyl problém.

Před oktávkou jsem zvažoval Mazdu CX7 nebo právě Kiu Sorento říkal jsem si počkám příjde nová CX 5 a do sorenta novej větší motor koupím zatím oktávku a pak ji´dám na podzim obchodníkovi.. jsem vůl že sem nevzal hned tu CX 7 nebo SOrento
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Při dupnutí plynu nemá výkon

Příspěvek od 69pavel »

vsak ja nerikam ze lpg je spatne, jen chci rict ze u LPG je treba dodrzet urcita pravidla, z me zkusenosti mohu rict ze moje prvni 120 co jsme mel tak prosla GO motoru v 160.000 km a to jen proto ze mi zacla kapat voda do oleje na 4 valci jinak bych to nedelal, po GO(GO jsem si delal sam tak jak maji byt vule a ne to co prodavali v mototechne kdy vule byly jak vrata do garaze) motor vydrzel dalsich cca 220.000 nez jsem skodovenku zesrotoval a agregaty byly dane do dalsi 120 ktera jezdila asi 4 roky ale tam uz se nenajezdilo rocne tolik km neco kolem 8-10.000 rocne, to ze tak dlouho vydrzelo bylo diky pouzivani kvalitniho oleje od sameho zacatku a pravidelne udrzbe,navic motor ani nezral olej pri tech km cca 1l na 10.000 km coz byla nadhera,to jine skodovky zraly 1l na 1.000km,spotrebu jsem na ni mel taky nizkou v zime jsem mel do 7.5 l a pres leto kolem 5.5-6 l, taky sve udelalo to, ze jsem vymenil diferak staly pomer orig 4.2 za 3.9(130 to mely),co vim tak ten motor dodnes jezdi v dalsi skodovce.
ted mam sice diesla ale snim jsem taky velice spokojen,po meste pod 5litru. a kdyz vemes obsah 1.5 tak jine vozy ktere jezdi mesto pod 5l tak maj obsah 1.2 a mensi
a ted trochu budem pocitat ja po meste 5 l nafty kterou kopim v PL( posledni tankovani 29.30) tak to mam 5x29.30= 146,50 Kč(kdyz bych koupil u nas tak to je 170kc)
ty s LPG po meste pocitam spotrebu tak kolem 8-9l x nejakych 16.50 (1l LPG) 16.50 x 8 l =132 tak to mame rozdil 14,50 Kč na 100 km(i kdybych pocital 5.5l na 100 tak by rozdil byl nejakych 28Kč )
mimo mesto te mozna jeste podlezu nebot udelam i 4.3l/100 ale tobe LPG bude zrat porad stejne mozna o 1l to pujde dolu.
tak a ted tva investice do plynu,porizeni,drazsi svicky pro pohon LPG drazsi olej pro LPG,kdyz pominu ze toto nekupujes a budeme pocitat jen porizovaci cenu coz u techto aut byva kolem 22.000-25.000 tak budes muset najezdit hafo km nez se tito vrati pocitano vuci dieslu, u benzinu je to jasne tam je rozdil trochu vetsi neco kolem 90-100 Kč na 100km. takze vemem tech mych 28Kč na 100km a porizovaci cenu 22.000 tak to mas asi nejakych 80.000km ktere musis najet a teprve potom se ti to zacne vracet a zacnes setrit 28Kč na 100km takze abys nasetril dalsich 22.000Kč musis najet dalsich 80.000 to uz mame 160.000km pokud toto najezdis cca do 4 let tak je to vyhodna investice, pokud najedes 100.000 za 10 let tak moc toho neusetris ale hreje te pocit ze setris a jezdis na LPG za 16.50 a k tomu priznejme si je to trochu lenivejsi a motor nema vykon co u benzinu ale dojedes vsude.
timto se nechci do nikoho navazet a ani se hadat.
na toto tema ma kazdy svuj nazor a nikomu ho nebudu brat ani ho presvedcovat ze ho ma spatny,, je to kazdeho vec a kazdy si musi udelat usudek o dane veci, takze pokud to treba vypada ze bych se do tebe navazel ci se chtel hadat tak to vubec takhle neni, jen jsem vyjadril svuj nazor.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Uživatelský avatar
Cvrček
**
Příspěvky: 266
Registrován: 30 črc 2011, 08:33

Re: Při dupnutí plynu nemá výkon

Příspěvek od Cvrček »

Ciao, nevím oč tu moc je, ale moje dojmy (bez emocí):

a) FORUM HYUNDAI - měl jsem předtím Octavii I a II a byl jsem aktivní na Škoda foru - lidi vesměs příjmení, na dotazy rychlá reakce a snaha pomoct.
Tady mi v porovnání s výše uvedeným přijde, že tohle forum "spí" nebo spíš diskuse 3-4 lidí, kteří tu jsou dlouho.. Tím samozřejmě nechci nikoho urazit, nebo kritizovat, prostě můj dojem je takový.

b) k ceníku: mám 1,6 CRDI (66 kW) - viz podpis a z Ceníkové ceny jsem se citlivým vyjednáváním dostal na cenu 294.000 Kč (vč. DPH). V ceně paket TRIKOLOR, metalíza, gumové koberečky. Takže Ceníkovou cenu tedy nebrat jako dogma.

c) LPG: já osobně bych si to tam nedal. I když můj otec to měl v žigulíku a nyní ve Felicii. Ze 2 důvodů: mám obavy, jakkoliv zasahovat do čehokoliv, co "fachá" jak má. To je česká povaha, hrabat se v nečem, abych po tozději "zku....". A spotřeba nafty 4,5/5 l na 100 km mě přijde příznivá, a může si jí dovolit i ne příliš majetný člověk. A kdo ne, má jezdit na kole. Dalším důvodem proč ne LPG je parkování pod zemí. S LPG to nejde a já hodně v pozdemí parkuju (u nás v domě) i v Obch. centrech. A přesně jak píšeš: zasrat si kufr 2. nádrží nebo jezdit bez rezervy??? Ani nápad!

d) k autům obecně: mě 1,6 CRDI nepřijde vůbec hlučná. Ještě více než motor slyším "průměrné" pneu z výroby, osazené na novém autě. Až je ojezdím, koupím kvalitnější, tišší. No a jakou značku auta vybrat: když to přeženu, tak to je asi už jedno. Stejně všechny ty fabriky chrlí díly jeden den pro Škodu, druhý den pro Hyundai, třetí den pro Renault.. Liší se to je logem a provedením. Kvalita by měla být ale vysoká, toho bych se nebál.

Toť asi vše, omlouvám se, jestli toto není k tématu, a doufám, že se Admini "nepoto", když na počátku zaznělo něco jiného, než jen chvála :D
Naposledy upravil(a) Cvrček dne 02 zář 2011, 10:03, celkem upraveno 2 x.
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Při dupnutí plynu nemá výkon

Příspěvek od 69pavel »

Cvrček píše:Ciao, nevím .................

jeden poznatek ano do ziguliku a do skodovek se daval plyn, a to z jednoho duvodu vysoka spotreba benzinu po meste

Skoda120L- mesto cca 8-11 benzinu,kdo dal plyn jezdil cca za 9-10l plynu
Zigulik - mesto cca 10-12 benzinu, plyn cca 10-11l
Felicie - mesto cca 8-10 l benzinu,plyn cca 9-10 l

jakykoliv nove AUTO se spotrebou po meste
kolem 5.5-6l(POZOR- modely aut z programu DAS AUTO nepovazuji za AUTO), plyn-vyhozena investice zvlast pokud se jedna o mpi,leda ze by dotycny najel rocne nejmin80.000-100.000km potom lze uvazovat u takoveho pripadu o LPG ale po dlouhych vahanich zda se to skutecne oplati
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“