Tak záhada vyřešena, a to trochu ''drastičtěji''. Naproti ''vzduchové klapce ovládané plynem'' je jakýsi motorek nebo čidlo, u nějž byl zkorodovaný kontakt, ten sem vyčistil a furt to dělalo to samé, tak jsem zkusil za nastartovaného motoru ten kabel odpojit, autu klesly otáčky a pochcípávalo to, opět jsem to připojil, otáčky se srovnali na 800/min a držej, jak maj

tak jen doufám že se řídící jednotka nepřepla do základního režimu, a to čidlo-nebo motorek, nefunguje dál. A ano koupil jsem to výše zmiňované auto, nakonec za pěknou cenu 13 500kč, a k autu mi předchozí Majitel dal sadu letních 16' litých kol jež jsou na fotkách, obutých na letním pneu s 70% vzorkem a sadu 14' také litých kol se obutých na zimu také s cca 70-80% vzorkem. Takže bych ještě jednou rád poděkoval těm Lidem kteří mě podpořili v koupi právě tohoto mazlíka.

Ještě jednou děkuji. Jsem spokojený a na závěr bych chtěl říct že mě Lantra překvapuje,motor o obsahu 1.8, který má najeto 20900km žere krásných 7-8 litrů na 100km
