jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Moderátoři: Tringi, black_sheep, Moderátoři

Uživatelský avatar
hawk
**
Příspěvky: 372
Registrován: 02 srp 2008, 09:07
Bydliště: olomoucko

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Příspěvek od hawk »

Viki: Ahoj problematika pneu mě dost zajímá...Ty se zmiňuješ o podle tebe jedny z nej gum o "Goodyar Engel F1 ". Takové pneu neexistují, myslel jsi patrně Goodyear Eagle F1. Verzí těchto pneu je ale víc. Mohl bys mi to upřesnit? Dikas.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Příspěvek od Hardcam »

Je to Eagel, Viki se prepsal.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
hawk
**
Příspěvky: 372
Registrován: 02 srp 2008, 09:07
Bydliště: olomoucko

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Příspěvek od hawk »

:mrgreen: myslel jsi asi také "Eagle". To jsem si dovodil i já, ptal jsem se ale na konkrétní typ této pneu. Je mezi nimi dost rozdíl...
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Příspěvek od Hardcam »

Eagle...sakra, to je blby slovo :mrgreen:
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
marenkka
**
Příspěvky: 367
Registrován: 20 črc 2009, 17:01

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Příspěvek od marenkka »

ja mel Eagle F1 na coupe kdyz sem ho kupoval a mel sem moznost je zkusit i na par jinych autech a vzdy sem byl na suchu moc spokojenej. na mokru si myslim ze byli o neco slabsi. ale asi nejvetsi nevyhodou bylo ze kvuli te meke smesi dost mizel vzorek.
ale jestli bylo vic druhu techto gum to nevim
driv: accent '95 1,3 GLS
ted: coupe '98 1,6 G4GR
Uživatelský avatar
Viki
***
Příspěvky: 642
Registrován: 13 čer 2009, 21:55
Bydliště: Šumperk

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Příspěvek od Viki »

:mrgreen: máte pravdu to jsem se upsal :mrgreen:

Jsou to tyhle GOODYEAR EAGLE F1 GS-D3 235/35 ZR19

Je na nich najeto 28tis a přední jsou sjeté na 50% a zadní 80% stav.
Myslím si že to je tak lepší průměr životnosti.
Souhlasím s Marenkkou že jsou moc dobré na suchém povrchu a na mokru průměr.
Přeci jenom jsou to supersportovní pneu s minimem lamel a vekou styčnou plochou 8)
Přílohy
09112008496.jpg
09112008496.jpg (99.23 KiB) Zobrazeno 4369 x
43316_prew_800.jpg
43316_prew_800.jpg (7.63 KiB) Zobrazeno 4369 x
Naposledy upravil(a) Viki dne 20 črc 2010, 20:15, celkem upraveno 1 x.
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Uživatelský avatar
Viki
***
Příspěvky: 642
Registrován: 13 čer 2009, 21:55
Bydliště: Šumperk

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Příspěvek od Viki »

Jinak sada těch 19tek je ještě na prodej :wink:

Nové pneu GOODYEAR EAGLE F1 GS-D3 235/35 ZR19 stojí 1ks 5500kč

Já prodám 1ks včetně alu. kola za 3500kč
Přílohy
09112008497.jpg
09112008497.jpg (86.16 KiB) Zobrazeno 4367 x
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Uživatelský avatar
hawk
**
Příspěvky: 372
Registrován: 02 srp 2008, 09:07
Bydliště: olomoucko

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Příspěvek od hawk »

Viki: je ti jistě výborné pneu, jenom je zajímavý, že říkáte, že na mokru jsou "jen" průměr, když jsem našel několik testů na netu, kde závěr je přesně opačný (např. tady: http://www.consumersearch.com/tires/goo ... e-f1-gs-d3 ) Ale osobní zkušenosti věřím víc. Já mám právě v tom odkazu zmiňované Micheliny (tam jsou teda PS2, já mám PS3, což je to samé,ale vylepšené na mokru), které jsou považovány za absolutní top summer tires. Jinak ta cena za kola je imho v pohodě.
Uživatelský avatar
marenkka
**
Příspěvky: 367
Registrován: 20 črc 2009, 17:01

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Příspěvek od marenkka »

jak pises,neni nad osobni zkusenost. ja mam ted contiky nejaky conti premium contak 2 nebo tak nejak a ze zacatku sem si rikal jak sou dobry a ted kazdej kruhac trochu naostro a piskaj jak divy a cekam kdy je utrhnu
driv: accent '95 1,3 GLS
ted: coupe '98 1,6 G4GR
Uživatelský avatar
Dubi
*
Příspěvky: 20
Registrován: 21 srp 2010, 23:23

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Příspěvek od Dubi »

Zdravím pánové prosimvás muže te mi někdo doporučit sportovní kotouče i s deskama na zadní nápravu Dik moc :-)
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Příspěvek od black_sheep »

já jsem teda dal normální kotoučeznačky Brembo vč. desek a brzdí jako nikdy předtím. [-o< =D> fakt to stačí vzhledem k výkonu. pokud máš navíc 1.6 tak to už vůbec nemá cenu řešit.

btw. proč to píšeš zrovna sem, kde se rozebírají jízdní vlastnosti, hmm? až zareaguješ, tak to pak celý přesunu někam do brzd.
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Dubi
*
Příspěvky: 20
Registrován: 21 srp 2010, 23:23

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Příspěvek od Dubi »

Soráč jsem se překlik jo ty jsem taky nějake videl a na kolik te vyšli na zadek i predek s deskama?:-) odkaz náhodou nemáš kde si kupoval?:-) no práve se mi tam nechcou cpát nějake startline z autokelly :-/
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Příspěvek od black_sheep »

ja jsem si to nedelal sam takze mi to koupili v servisu. vlastni veci vozim jen pokud to ma opodstatneni (delsi cekaci lhuty, tezko k sehnani kvalitni). kolik to stalo nevim, vim jen celkovou fakturu za GO brzd a to nechces vedet. :lol: dneska se za to da koupit cele coupe. za celou funkcni lantru chci min!
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
mc.case
*
Příspěvky: 82
Registrován: 02 úno 2011, 01:07
Bydliště: Plzeň

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Příspěvek od mc.case »

black_sheep píše:Zdravim majitele coupecek!

prave si listuju v aktualnim cisle sveta motoru, kde se rozebiraji ruzne pohony kol (predek/zadek/ctyrhraba) a s tim souvisejici chovani na snehu.

no, ja myslim ze je to nam vsem jasny, ale pritom jsem si uvedomil jednu vec: rano kdyz jsem jel pro rohliky tak nevim proc ale z kazde prudce projete zatacky jezdim dvermi napred, a pritom hrabu prednima (coupe RD)! teda ne ze bych to neznal - za ty roky uz vim co od nej cekat a desne me to bavi :lol: ale podle me je to taky duvod (viz kdysi diskuze s hujerem), proc vetsina novacku koncila na strese nebo min. s vyvalenym bokem. ono kdyz to totiz tak ctu, tak nikde neupozornuji na to, ze predohrabka muze byt pretaciva, a tak to nikdo neceka! :-) osobne me prvni zazitek s uteklym zadkem na mokru taky dost prekvapil, nastesti jsem jel ale rychle takze jsem cekal smyk, ikdyz spise nedotacivy :-)

co vy na to? jaky mate zkusenosti? co GK, chova se stejne? ja jsem nem jel, ale nebylo moje takze jsem se bal zkouset limity :lol:

dale by me zajimalo cim to muze byt, ze je predohraba pretaciva (je jich malo)? nastaveni podvozku, rozlozeni hmotnosti? jedno s druhym bych rekl :mrgreen:

P.S.: pro rypaly - nerikam ze coupe se ve 100 % pretoci, ani nerikam ze to musi povinne delat zadohraba - taky se umi nedotacet, ale u coupe me prekvapuje ochota s jakou se pretaci, a na povrhu s horsi adhezi (snih, mokro, sotolina) jeste lip:-) a kouslou ruckou to fakt neni, naopak kdyz jsem ji mel zaseknutou tak se tomu vubec nechtelo :-)


Noo tak dneska sem si to tak trošku zkoušel a drobet přecenil své síly takže zítra výměna ramene dopasování blatníku a výměna disku doufám že vše podstatné a drahé :) už bude v pořádku... takže pro všechny bacha na to sice hrabeme předníma, ale celkem snadno to jede dveřma napřed... :))
Hyundai coupe 1996 2.0 16v 139HP
ex:Alfa romeo 155 1994 2.5TD to bylo vozidlo....
ex:Fiat marea 1998 1.9TD ta mě stála peněz :)))
ex:Mitsubishi colt 1989 1.3 řízený karbec 55kW na tu dobu el šíbr a zrcátka :))) jj japonec
Uživatelský avatar
Farrael
*****
Příspěvky: 2161
Registrován: 01 bře 2010, 21:33
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Příspěvek od Farrael »

Jak jste tam psali, že Fáčko pomáhalo konstruovat i Porsche tak tady v linku na wiki je o tom zmínka. http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Favorit ač spíš v zavěšení a odhlučnění motoru.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red ;-)
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Odpovědět

Zpět na „COUPE“