Bouračky nejsou pro mě.Do toho bych nešel.

Chápu,když má někdo dílnu a zálibu vrtat se hloubkově v autech.Zrovna na

je vidět,že jsou to totálně spolehlivá a bezproblémová auta-a když už někdo něco řeší,tak je to právě na pár dotažených slepeninách.Takže,ze mně strach nemusíte mít-já vám bouračku nevyfouknu.

Viděl jsem dost "opravených"dotažených Tiburonů-a u všech jsem poznal,že byly bouraný dřív,než mě to majitel řekl.Nechytí se barva,různé mezery,chybějící kryty....v motoru a už člověk ví,kam se víc podívat

Pravda,třeba Víťovi se zprvu moc nelíbilo,že jsem už z fotek

napsal,že je bourané na levý předek...a na srazu,na živo už nebylo pochyb-což i sám potvrdil.
Vidím to trochu podobně jako Hard-ceny nových nebo mírně jetých Genesisů v očekávání příchodu faceliftu do prodeje,rázně tlačí cenu dolů.Před koncem roku byly nabídky nových G. z výstav-třeba 3,8V6 za 580000,-Kč(nabízela to prodejna

BOS Trutnov)-i 2,0T....Po příchodu faceliftu,půjdou tyhle původní ještě níž.Takže není moc velký důvod něco opravovat a smolit v garáži.
Teď jsem se třeba díval na stránky slovenského

.Jsou tam 2ks předváděček G.3,8V6 za cenu do 550000,-Kč

Sleva jedna třetina ceny

-safra,to je fofr

.