Kovový zvuk z motoru jako by se něco uvolnilo

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
JirkaP
*
Příspěvky: 87
Registrován: 03 lis 2006, 10:49

Kovový zvuk z motoru jako by se něco uvolnilo

Příspěvek od JirkaP »

Poslední 2-3 měsíce mám problém, když nastartuju Accenta (LC 2005) tak 5 vteřin tam něco rachtá, pak to stichne a vše naprosto ok. Dělá mi to jen když auto stojí delší dobu. Příklad: Přijdu, nastartuju a chrastí to. Pokud někam jedu a zastavím a dál jetu třeba za 5 min nebo za hodinu či půlden nic to nedělá, jak to stojí přes noc tak to po startu cca 5 sekund rachtá. Nemá někdo něco podobného? Mám motor 1.3 benzín 63kW 12V
Volvo S80 Executive AWD, 2,4 - D5244T4, r.v. 2009, 136 kW - AT
dříve
Hyundai i30 Comfort 1,6 CRDi, r.v. 2009, 85 kW - AT
Hyundai Accent 1,3 On Air, r.v. 2005, 63 kW
Škoda Felicia 1,3 MPI, r.v. 1997, 50 kW
Škoda 105L, r.v. 1988 a 1976, 34 kW
Reklama
 

Uživatelský avatar
espire
*
Příspěvky: 43
Registrován: 23 úno 2010, 14:46
Bydliště: Ostrava

Re: Kovový zvuk z motoru jako by se něco uvolnilo

Příspěvek od espire »

Možná - můžou to být hydroštely, cvaká to než se tam dostane olej :idea:
Hyundai Accent 1.5 (65kW) r.v. 97 5dveřko žluté :-)
Uživatelský avatar
Karamusa
**
Příspěvky: 338
Registrován: 13 led 2011, 22:02
Bydliště: F-M

Re: Kovový zvuk z motoru jako by se něco uvolnilo

Příspěvek od Karamusa »

to mužou být i kladky a dalších X věcí,možna by nebylo zle nastartovat a otevřít kapotu a poslechnout odkad to jde ten zvuk :idea:
Prodej levných autodílů.
jakamarus
*
Příspěvky: 16
Registrován: 05 srp 2010, 22:17

Re: Kovový zvuk z motoru jako by se něco uvolnilo

Příspěvek od jakamarus »

To bude pravdepodobne hydroštel. Robí to aj na fajnovejších značkách. Možno, keď sa dá nový olej, tak Ti to prestane. Nový je hustejší a možno cez noc nevytečie z hydroštelu. Že vraj aj prechod na inú značku oleja môže pomôcť, ale viskozitu by som nemenil. Ale skús sa opýtať nejakého servisáka. Je to len moja dojmológia nadobudnutá z internetovýh diskusií. Ja mám ten problém, že cvakanie sa skončí až po zahriatí motoru. To znamená niekoľko kilometrov jazdy. Pravdepodobne bude kanálik k niektorému hydroštelu zalepený karbónom a nenatlačí sa tam olej. Takže momentálne nejazdím #-o Chcem meniť rozvody a aj tesnenie pod hlavou, tak pri tej príležitosti to nechám preklepať.
Odpovědět

Zpět na „Accent - Motor a převodovka“