Jak jsem ti řikal v telefonu, BRC je výborná volba

stagu se vyhni, nedávno známej řikal že ho má v santíkovi a když chceš motor víc krmit tak škube a nezvládá
hyundai_driver: heh po dlouhé době ses ukázal

taky odpůrce lpg a už ho má namontované

no jo, není důvod nešetřit

kolik ti papá? 11-12?
jestli se zadírá třetí válec netuším, ale k přimazávání ventilů jsem dost skeptický

ještě před pár lety to nebylo, nikdo to neměl a jezdilo se taky, najednou boom jak to je super a mají to snad 3 auta ze 4 přestavěných

táta nechal předělat sonatu v únoru 2007 na Prins VSI a žádné přimazávání nebylo, asi před rokem tam byla IX35 tady z fora a bylo jí to doporučeno. Moje doměnka je, že servis z toho má další cash... ale nebudu tvrdit, že to je jediný důvod.
Farrael: proč nutnost u korejců? Možná u některých modelů, ale i tak jsem skeptický. Moje sonata na plyn má najeto okolo 120tis, tátovo skoro 200tis. A? Motory šlapou jak hodinky, olej nežerou, neklepou a denně jezdí
co se týče přívstřiku benzinu, tak jsou mi známy dva důvody. Buď je to přímovstřik (tfsi,..) a vstřikovače se benzinem ochlazují aby se nespálily, takže ve směsi je podle otáček 5-95% benzinu - úspora celkem o ničem. A druhý, že plynové vstřikovače nestíhají ve vyšších otáčkách a aby motoru nedocházel dech tak se přikrmuje benzinem. Nebo poddimenzovaný reduktor, to jsem vyčetl na Volvo foru, kde slabé reduktory dávali na pětiválce a na dálnici pod plným reduktor nestíhal splynovávat...