Potvrzuji, je to opravdu tak, při nastavení omezovače člověk po dosažení navolené rychlosti šlape do prázdna, auto ho výš nepustí (směrem dolů není problém). Jestliže potřebuje vyšší rychlost, muzí použít "kick-down" přes zarážku. Auto se i stejně pocitově chová jako při kick-downu u automatu - po přešlápnutí zarážky trhne, jakoby podřadilo o dva stupně a začne zrychlovat

Za neustálého pípání a blikání displeje nastavené hodnoty, což má být varování, že člověk překročil předvolenou rychlost

Jakmile se vrátí pod předvolenou rychlost, blikání a pípání přestane.
Osobně používám hlavně při ježdění po Zlíně, kde se tempomat využít nedá (nebaví mně zapínat ho po každém přibrždění či za každým semaforem, na kterém jsem zastavil). A také při občasných návštěvách Slovenska, kde policajti hrají s řidiči partizánskou vojnu. Pěkně drahou vojnu
