1,Odpojíme záporny pol od baterky
2,následne odpojíme aj kladný a za pomocou,nejakého náradia spojíme obe odpojené svorky dokopy(napr,priložíme šrobovák,alebo vidlicový kľúč),len aby došlo k chviľlovemu ukostreniu kladnej svorky ,samozrejme ,bez dotyku s baterkou a jej pólmi,tak sa úplne vyresetujú chybové hlásenia RJ.Ak,po zvovuzapojení a naštartovaní auta,kontrolka zhasne,je všetko OK,ale ak sa znovu rozsvieti,ide o vážnejšiu závadu a treba ju riešiť. taktiež obdobný postup,ak náhodou auto nejde naštartovať a svieti CHECK.
Ale teraz sakra POZOR
Podotýkam,že pri odpájaní baterky M U S Í byť V Ž D Y kľúč vytiahnuty zo zapaľovania,inak sa fakt možno banálna závada zmenení na nutnosť volať odťahovku,totižto pri odpojení baterky a zasunutom kľúči v spínacej skrinke zároveň hrozí preprogramovanie imobilizéra
P.S. na toto som neprišiel sám,ale Dr.Palikx,jeden z najväčších na slovo vzatých machrov na Kórejske autá nielen v Prahe,ale v celej bávalej ČSFR

